Ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για τα ελληνικά τρόφιμα στη Γερμανία

Παρά τον υψηλό βαθμό αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας, τα μερίδια των εγχώριων προϊόντων παραμένουν χαμηλά
Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015 13:36
UPD:13:37
ΑΠΕ-ΜΠΕ/Φώτης Πλέγας Γ.

Εκπρόσωποι της εγχώριας βιομηχανίας τροφίμων επισημαίνουν ότι «η εξαγωγική δραστηριότητα δεν αποτελεί απλή υπόθεση για μια ελληνική επιχείρηση.

Από την έντυπη έκδοση

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]

Σημαντικές, αλλά ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για τον εγχώριο κλάδο τροφίμων-ποτών και για τη διείσδυσή του στην ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης, τη γερμανική, διαφαίνονται στον ορίζοντα, καθώς τα υφιστάμενα μερίδια των ελληνικών προϊόντων στην τοπική αγορά βρίσκονται σε μεγάλη αναντιστοιχία με τον υψηλό βαθμό αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας στη γερμανική κοινωνία, αναγνωρισιμότητα η οποία ενισχύεται περαιτέρω από τους περίπου 2 εκατ. Γερμανούς τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας ετησίως.

Εκπρόσωποι της εγχώριας βιομηχανίας τροφίμων επισημαίνουν ότι «η εξαγωγική δραστηριότητα δεν αποτελεί απλή υπόθεση για μια ελληνική επιχείρηση, ακόμα και εάν διακινεί τοπικά προϊόντα τα οποία φέρουν ξεκάθαρα συγκριτικά πλεονεκτήματα».

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα