Σημαντικές, αλλά ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για τον εγχώριο κλάδο τροφίμων-ποτών και για τη διείσδυσή του στην ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης, τη γερμανική, διαφαίνονται στον ορίζοντα, καθώς τα υφιστάμενα μερίδια των ελληνικών προϊόντων στην τοπική αγορά βρίσκονται σε μεγάλη αναντιστοιχία με τον υψηλό βαθμό αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας στη γερμανική κοινωνία, αναγνωρισιμότητα η οποία ενισχύεται περαιτέρω από τους περίπου 2 εκατ. Γερμανούς τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας ετησίως.
Από την έντυπη έκδοση
Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected]
Σημαντικές, αλλά ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες για τον εγχώριο κλάδο τροφίμων-ποτών και για τη διείσδυσή του στην ισχυρότερη οικονομία της Ευρώπης, τη γερμανική, διαφαίνονται στον ορίζοντα, καθώς τα υφιστάμενα μερίδια των ελληνικών προϊόντων στην τοπική αγορά βρίσκονται σε μεγάλη αναντιστοιχία με τον υψηλό βαθμό αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας στη γερμανική κοινωνία, αναγνωρισιμότητα η οποία ενισχύεται περαιτέρω από τους περίπου 2 εκατ. Γερμανούς τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα μας ετησίως.
Εκπρόσωποι της εγχώριας βιομηχανίας τροφίμων επισημαίνουν ότι «η εξαγωγική δραστηριότητα δεν αποτελεί απλή υπόθεση για μια ελληνική επιχείρηση, ακόμα και εάν διακινεί τοπικά προϊόντα τα οποία φέρουν ξεκάθαρα συγκριτικά πλεονεκτήματα».