Τραπεζικός Μεσολαβήτης: Το 90% των παραπόνων για κάρτες

Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2004 19:16

Οι πελάτες τραπεζών που εκφράζουν τα παράπονα τους στον Τραπεζικό Μεσολαβήτη (ΤΜ) έχουν στην πλειόνοτητα τους δίκιο, όπως προκύπτει από τον απολογισμό του έργου του Γραφείου στην πενταετία 1999-2003.

Ειδικότερα, το ποσοστό ικανοποίησης των συναλλασσομένων που προσέφυγαν στο Γραφείο του ΤΜ, διατηρήθηκε σε επίπεδα πάνω από 80%.

Στη διάρκεια της πενταετίας το Γραφείο του ΤΜ δέχθηκε συνολικά 21.352 τηλεφωνικές κλήσεις και 2.919 γραπτά παράπονα. Τα περισσότερα παράπονα αφορούν τα μέσα πληρωμών (σε ποσοστό 90% κάρτες), τα δάνεια, τις καταθέσεις και τις κινητές αξίες.

Υπενθυμίζεται ότι το γραφείο του ΤΜ εξετάζει τα παράπονα εκείνα, τα οποία έχουν ήδη υποβληθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες των τραπεζών και δεν έχει ληφθεί ικανοποιητική απάντηση ή δεν έχει ληφθεί καμία απάντηση εντός ορισμένων χρονικών ορίων που έχουν τεθεί.

Πληροφορίες στην ειδική γραμμή ενημέρωσης κοινού στο τηλέφωνο 210- 3376700, αλλά και στον ιστότοπο www.bank-omb.gr .



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα