Την εγκατάσταση της επιχειρηματικής λύσης Microsoft Dynamics CRM 2013 στην Infοbank Hellastat A.E. ολοκλήρωσε η Data Communication.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, βασική ανάγκη της Infobank Hellastat ήταν η ανανέωση των πληροφοριακών υποδομών της με μια νέα πλατφόρμα που θα επέτρεπε καλύτερη οργάνωση των επιχειρησιακών της πόρων και μέγιστη αξιοποίηση του συνόλου της επικοινωνίας της με τους πελάτες της.
Βασικό ζητούμενο στην επιλογή της λύσης ήταν η γρήγορη εγκατάσταση του συστήματος, καθώς και η αποφυγή χρονοβόρων διαδικασιών εκπαίδευσης των εργαζόμενων της εταιρείας.
«Το Microsoft Dynamics CRM 2013, καλύπτοντας τις λειτουργίες των Πωλήσεων, του Marketing και της Υποστήριξης Πελατών, προκρίθηκε ως η ιδανική λύση, εξαιτίας των δυνατοτήτων παραμετροποίησης και της υψηλής λειτουργικότητάς του, επιτρέποντας μάλιστα τη βελτίωση των διαδικασιών του κύκλου πώλησης αλλά και της εξυπηρέτησης των πελατών», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Το έργο, από την εγκατάσταση, την ανάλυση και τη σχεδίαση, έως την παραμετροποίηση και την εκπαίδευση, ανέλαβε εξολοκλήρου η Data Communication.
«Η εγκατάσταση του CRM στην Infobank Hellastat ήταν ένα project που ολοκληρώθηκε μέσα στους χρόνους που είχαμε θέσει και με μεγάλη επιτυχία. Η εκπαίδευση του προσωπικού ήταν πλήρης και οι χρήστες από την πρώτη μέρα κατάφεραν να επωφεληθούν από την πλειοψηφία των δυνατοτήτων της εφαρμογής», δήλωσε ο Χρυσόστομος Κάτσης, διευθύνων σύμβουλος της Infobank Hellastat A.E.