Μειωμένες για 14ο διαδοχικό τρίμηνο ήταν οι πωλήσεις ένδυσης του βρετανικού ομίλου Marks & Spencer στο τρίμηνο που έληξε στις 27 Δεκεμβρίου 2014.
Οι συνολικές πωλήσεις, μεταξύ των οποίων αυτές των ρούχων και ειδών σπιτιού, μειώθηκαν κατά 5,8% στη διάρκεια του εν λόγω τριμήνου, ενώ οι online πωλήσεις περιορίστηκαν κατά 5,9%, παρά την ανανέωση της ιστοσελίδας του.
Τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο, οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από τις ασυνήθιστα ήπιες καιρικές συνθήκες για την εποχή, γεγονός που είχε αρνητικό αντίκτυπο στη ζήτηση για χειμερινή ένδυση.