Nokia Oyj : Συρρίκνωση του μεριδίου στο 29%

Από το 35% που κατείχε διεθνώς, σύμφωνα με την Strategy Analytics
Πέμπτη, 29 Απριλίου 2004 10:09

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ μείωση στο 29%, διεθνώς, εμφάνισε το μερίδιο της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής κινητών τηλεφώνων στον κόσμο, Nokia Oyj, φθάνοντας στα χαμηλότερα επίπεδα τριετίας, καθώς οι ανταγωνίστριές της, όπως η Siemens AG, εξήγαγαν περισσότερο ελκυστικά μοντέλα κινητών, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Το μερίδιο της Nokia διεθνώς υποχώρησε από το 35% που ήταν κατά την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με μελέτη της Strategy Analytics με έδρα τη Βοστώνη. Οι πέντε μεγαλύτερες ανταγωνίστριες της Nokia, αύξησαν το μερίδιο αγοράς. Σύμφωνα με την Espoo – την εταιρεία της Nokia στη Φινλανδία – κατά την εξεταζόμενη χρονική περίοδο το μερίδιό της ήταν 35%.

Το μερίδιο της Nokia μειώνεται, καθώς η Siemens, η Samsung Electronics Co. και η LG Electronics Inc., παρουσιάζουν μοντέλα με έγχρωμες κάμερες, τα οποία αυξάνουν συνεχώς τη δημοτικότητά τους. Η Nokia, η οποία μακροπρόθεσμα έχει στόχο να αποκτήσει το 40% της παγκόσμιας αγοράς κινητών τηλεφώνων, παρουσίασε το δεύτερο τρίμηνο τρία φθηνότερα μοντέλα, προκειμένου να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

«Η μείωση των τιμών των προϊόντων της Nokia, αποτελεί μεσοπρόθεσμη λύση», επισημαίνει στην έρευνά της η Strategy Analytics, υπογραμμίζοντας, ότι, η εταιρεία θα πρέπει να βελτιώσει τη γκάμα των προϊόντων της και να κατασκευάσει πιο ευέλικτες συσκευές, οι οποίες θα αναστρέψουν την παρούσα κατάσταση μακροπρόθεσμα».

Το μερίδιο αγοράς είναι το χαμηλότερο που εμφάνισε η Nokia από τη στιγμή που η Strategy Analytics ξεκίνησε την έρευνα αγοράς στον κλάδο, το 2001.

Η Nokia κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς από ό,τι οι ανταγωνίστριές της Sony Ericsson Mobile Communications Ltd.

H συρρίκνωση του μεριδίου της εταιρείας σημειώνεται σε μια στιγμή που η παγκόσμια ζήτηση κινητών τηλεφώνων αυξάνεται. Οι πωλήσεις όλων των εταιρειών του κλάδου προβλέπεται φέτος να αυξηθεί σε ποσοστό της τάξης του 12%, φθάνοντας στα 580 εκατ. κινητά τηλέφωνα, καθώς αυξάνονται οι καταναλωτές σε χώρες όπως η Ινδία, ενώ οι καταναλωτές σε ΗΠΑ και Ευρώπη αντικαθιστούν τα παλιά μοντέλα των κινητών τους, σύμφωνα με έρευνα της Gartner Inc.

H Strategy Analytics επανέλαβε την πρόβλεψή της για πωλήσεις ύψους 586 εκατ. κινητών τηλεφώνων διεθνώς το 2004, μετά την ανακοίνωση της αύξησης των παραγγελιών σε ποσοστό της τάξης του 40% το πρώτο τρίμηνο και στα 153,1 εκατ. κινητά τηλέφωνα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα