Πολυτιμότερο εμπορικό σήμα η Apple

Τρίτη, 07 Οκτωβρίου 2014 12:19
UPD:12:22
EPA/MAJA HITIJ

Την κυριαρχία των αμερικανικών εταιρειών, και δη των τεχνολογικών, επιβεβαιώνει ακόμη μία έρευνα για τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.

Σύμφωνα με τη Eurobrand, η οποία αξιολόγησε τα brands περισσότερων από 3.000 επιχειρήσεων 16 κλάδων, στην κορυφή παραμένει η Apple, με την αξία του σήματός της να αποτιμάται στα 113,165 δισ. δολάρια.

Ακολουθούν οι Google (67,471 δισ. δολάρια) και η Coca Cola (64,775 δισ. δολάρια), ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν επτά ακόμη αμερικανικές εταιρείες, οι Microsoft, IBM, McDonald’s, P&G, Johnson & Johnson, AT&T και PhilipMorris.

Την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία συναντάμε στη 12η θέση και είναι ο οίκος πολυτελών αγαθών LVMH.    



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα