Την κυριαρχία των αμερικανικών εταιρειών, και δη των τεχνολογικών, επιβεβαιώνει ακόμη μία έρευνα για τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
Την κυριαρχία των αμερικανικών εταιρειών, και δη των τεχνολογικών, επιβεβαιώνει ακόμη μία έρευνα για τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
Σύμφωνα με τη Eurobrand, η οποία αξιολόγησε τα brands περισσότερων από 3.000 επιχειρήσεων 16 κλάδων, στην κορυφή παραμένει η Apple, με την αξία του σήματός της να αποτιμάται στα 113,165 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν οι Google (67,471 δισ. δολάρια) και η Coca Cola (64,775 δισ. δολάρια), ενώ την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν επτά ακόμη αμερικανικές εταιρείες, οι Microsoft, IBM, McDonald’s, P&G, Johnson & Johnson, AT&T και PhilipMorris.
Την πρώτη ευρωπαϊκή εταιρεία συναντάμε στη 12η θέση και είναι ο οίκος πολυτελών αγαθών LVMH.