Λουξεμβούργο, 9 Σεπτεμβρίου 2014 -- Η INTRASOFT International ολοκλήρωσε με επιτυχία το έργο -ύψους 3 εκατ. USD- προμήθειας, εγκατάστασης και συντήρησης του Πληροφοριακού Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης και Διαχείρισης Συντάξεων (Core Social Security & Pension Administration System) για τον Εθνικό Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης της Κένυας (National Social Security Fund of Kenya), με έδρα το Ναϊρόμπι.
Ο Εθνικός Οργανισμός Κοινωνικής Ασφάλισης της Κένυας επέλεξε την INTRASOFT International κατόπιν διεθνούς ανοιχτού διαγωνισμού. Το έργο ξεκίνησε τον Ιούνιο 2012 -σε συνεργασία με τοπικό συνεργάτη- και ολοκληρώθηκε επιτυχώς βάσει χρονοδιαγράμματος στις αρχές Οκτωβρίου 2013. Το έργο τώρα διανύει τη φάση υποστήριξης της παραγωγικής του λειτουργίας, διάρκειας 4 ετών, την οποία έχει αναλάβει σύμφωνα με τη σύμβαση η INTRASOFT International.
Το Πληροφοριακό Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης και Διαχείρισης Συντάξεων της Κένυας είναι ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα, το οποίο αυτοματοποιεί τις βασικές λειτουργίες του Οργανισμού Κοινωνικής Ασφάλισης, βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών κοινωνικής ασφάλισης και υποστηρίζοντας το συνολικό έργο του Οργανισμού.
Συγκεκριμένα, το νέο σύστημα καλύπτει σημαντικούς για τη λειτουργία του τομείς του Οργανισμού, όπως Μητρώο Εργοδοτών, Μητρώο Ασφαλισμένων, Συλλογές και Πληρωμές Εισφορών, Συμμόρφωση, Χρέη και Διακανονισμοί, Παροχές και Πληρωμές, Διαχείριση Παραπόνων, παρέχοντας παράλληλα τις αντίστοιχες ηλεκτρονικές υπηρεσίες μέσω της διαδικτυακής του πύλης. Επιπλέον, υποστηρίζει την on-line επικοινωνία με Τράπεζες και την Υπηρεσία Εσόδων της Κένυας μέσω web υπηρεσιών. Η διαδικτυακή πύλη ενισχύει την αμεσότητα στην επικοινωνία με τους ασφαλισμένους και τους εργοδότες μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, οι οποίες βελτιώνουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και μειώνουν σημαντικά τη φυσική παρουσία των εργοδοτών και των ασφαλισμένων στα υποκαταστήματα του Οργανισμού. Εσωτερικά, το νέο σύστημα θα βοηθήσει τη Διοίκηση να παρακολουθεί on-line τις συναλλαγές και να ελέγχει όλες τις καθημερινές λειτουργίες, αλλά και την απόδοση και παραγωγικότητα των υπαλλήλων του Οργανισμού.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της INTRASOFT International, κ. Αθανάσιος Κωτσής, δήλωσε: «Για την INTRASOFT International, το έργο αυτό αποτελεί ένα απτό παράδειγμα επιτυχίας, αλλά και σημείο αναφοράς για την Αφρικανική ήπειρο. Το έργο αυτό είναι το τρίτο μεγάλης κλίμακας έργο στον χώρο της Κοινωνικής Ασφάλισης που υλοποιεί η INTRASOFT International παγκοσμίως και το πρώτο στην Αφρικανική ήπειρο. Είμαστε βέβαιοι ότι η λειτουργία του νέου συστήματος θα ενισχύσει σημαντικά τον Οργανισμό και θα τον βοηθήσει να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες Κοινωνικής Ασφάλισης στα ενδιαφερόμενα μέρη. Είμαστε επιπρόσθετα υπερήφανοι, γιατί η ολοκλήρωση ενός τόσο σημαντικού έργου ενδυναμώνει τη θέση μας στις κάθετες αγορές, ενισχύει τη δυνατή συσσωρευμένη εμπειρία μας στην υλοποίηση πληροφοριακών έργων, ενώ παράλληλα καταδεικνύει την εμπιστοσύνη των εθνικών κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο στους ανθρώπους μας και τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που παρέχουμε.»
###
Σχετικά με τον Εθνικό Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης της Κένυας
Ο Εθνικός Οργανισμός Κοινωνικής Ασφάλισης της Κένυας δημιουργήθηκε το 1965 με νόμο του Κοινοβουλίου, για να διαχειριστεί το Ταμείο Προνοίας για όλους τους εργαζόμενους στην Κένυα. Σήμερα είναι ένας αυτόνομος αποκεντρωμένος κυβερνητικός οργανισμός, ο οποίος λειτουργεί με ένα Διοικητικό Συμβούλιο, εκπροσωπούμενο από την κυβέρνηση, τους εργαζόμενους και τους εργοδότες. Τα μέλη του Οργανισμού έχουν αυξηθεί σταθερά τα τελευταία χρόνια και μέχρι το τέλος του 2013, αριθμούσαν συνολικά 5 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη. Τα τελευταία χρόνια, ο Οργανισμός έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα μεταρρύθμισης για τη μετατροπή του από ένα Εθνικό Ταμείο Προνοίας σε έναν Οργανισμό Κοινωνικής Ασφάλισης και Συντάξεων. Σήμερα, ο Οργανισμός βασιζόμενος στο όραμά του να μεταμορφωθεί σε έναν σύγχρονο αποκεντρωμένο Οργανισμό, συνεχίζει να εργάζεται προς την κατεύθυνση βελτίωσης της εσωτερικής λειτουργίας του, καθώς και της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει στα μέλη του. Το Πληροφοριακό αυτό σύστημα που ανέλαβε η INTRASOFT International θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τον Οργανισμό να πραγματοποιήσει τον στόχο του.
Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.nssf.or.ke/
Σχετικά με την INTRASOFT International
Η INTRASOFT International ιδρύθηκε το 1996 και είναι μια κορυφαία ευρωπαϊκή εταιρεία στον τομέα των υπηρεσιών Τεχνολογίας των Πληροφοριών και Επικοινωνιών, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες πληροφορικής υψηλής ποιότητας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Υπουργεία και Δημόσιους Οργανισμούς σε εθνικό επίπεδο, Χρηματοοικονομικά Ιδρύματα, Τηλεπικοινωνιακούς Οργανισμούς, μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα. Απασχολεί 1.600 στελέχη υψηλής εξειδίκευσης με άριστες τεχνικές γνώσεις και δεξιότητες, τα οποία εκπροσωπούν 20 διαφορετικές εθνικότητες και κατέχουν 18 γλώσσες. Με έδρα το Λουξεμβούργο, έχει φυσική παρουσία μέσω γραφείων, υποκαταστημάτων και θυγατρικών σε 18 χώρες (Βέλγιο, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ΗΠΑ, Ιορδανία, Ιράκ, Κύπρο, Μαρόκο, Μεγάλη Βρετανία, Μολδαβία, Παλαιστίνη, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία, Φιλιππίνες, Υεμένη), ενώ οι διεθνείς της δραστηριότητες εκτείνονται σε πάνω από 70 χώρες παγκοσμίως. Είναι θυγατρική της εισηγμένης στο ΧΑΑ, INTRACOM Holdings, από τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς τεχνολογικούς ομίλους στη νοτιοανατολική Ευρώπη με πάνω από 35 χρόνια δραστηριοποίηση. Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.intrasoft-intl.com
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Για θέματα Τύπου
Καλλιόπη Χιώτη, Communications & Corporate Responsibility Manager, INTRASOFT International
Τηλ. +30 210 6679076, E-mail: [email protected]
http://www.nssf.or.ke/