Nokia : Μείωση μεριδίου αγοράς παγκοσμίως

Τρίτη, 08 Ιουνίου 2004 12:00

ΜΕΡΙΔΙΟ αγοράς απώλεσε το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, από τις ανταγωνίστριές της, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής κινητών τηλεφώνων στον κόσμο, Nokia Oyj, ενώ αύξηση σημείωσε το μερίδιο της Motorola Inc. και της Samsung Electronics Co., σύμφωνα με την Gartner Inc.

Το μερίδιο της Nokia υποχώρησε διεθνώς στο 28,9% από 34,6% που ήταν πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς, Gartner, σε ανακοίνωσή της. Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας ωστόσο, αυξήθηκαν το πρώτο τρίμηνο σε ποσοστό της τάξης του 12%, φθάνοντας στα 44,2 εκατ. δολ. από 39,5 εκατ. δολ. και χαμηλότερα από την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς κινητών, 34%, και στα 153 εκατ. δολ., σύμφωνα με την Gartner.

«Αυτό που χρειάζεται τώρα η Nokia είναι η δημιουργία εκπληκτικών μοντέλων, μοντέλων που θα αφήσουν άφωνους τους καταναλωτές, στις ανεπτυγμένες αγορές», ανέφερε ο Ben Wood, αναλυτής του γραφείου της Gartner στο Λονδίνο, συμπληρώνοντας : «Μετά από πολλά χρόνια επιτυχίας, η Nokia, είναι καθεστώς στην αγορά και δεν δημιουργεί πλέον συναρπαστικά προϊόντα».

Η ζήτηση στη Δυτική Ευρώπη ήταν υψηλότερη, αποτέλεσμα της διαφημιστικής προβολής των προϊόντων που συνεχίστηκε και μετά την περίοδο των Χριστουγέννων, επεσήμανε η Gartner, η οποία αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψή της για φέτος, σε 580 εκατ. κινητά. Το 2003 πουλήθηκαν συνολικά 520 εκατ. κινητά τηλέφωνα.

Η Motorola αύξησε το μερίδιό της στο 16,4%, από 14,7% που ήταν πριν από ένα χρόνο και η Samsung στο 12,5% από 10,8% μέσα στο τρίμηνο. Το μερίδιο αγοράς της Siemens, τέλος, αυξήθηκε στο 8%, από 7,6%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα