Έρευνα: Υψηλότερα ποσοστά ανάπτυξης για τις εξαγωγικές εταιρείες

Πέμπτη, 05 Ιουνίου 2014 14:48
UPD:15:11
REUTERS/JOHN KOLESIDIS

Περισσότερες εξαγωγικές εταιρείες παγκοσμίως καταγράφουν αύξηση των εσόδων ή των κερδών τους σε σχέση με τις εταιρείες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Regus, παρόχου ευέλικτων χώρων εργασίας.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι εταιρείες εξαγωγών παγκοσμίως καταγράφουν, κατά τους τελευταίους 12 μήνες, αύξηση των κερδών τους σε ποσοστό 48%, επαληθεύοντας το προβάδισμά τους έναντι του αντίστοιχου 36% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.

Παρόλο που η πρόσβαση σε μεγαλύτερο σύνολο υποψήφιων πελατών συμβάλλει σαφώς στην επιτυχή πορεία των εξαγωγέων, η έρευνα επιβεβαιώνει επιπλέον ότι η παρουσία μιας εταιρείας στη χώρα όπου βρίσκονται οι πελάτες ή το αγοραστικό κοινό της παρουσιάζει επίσης αρκετά πλεονεκτήματα.

Συγκεκριμένα, το 87% των ελληνικών επιχειρήσεων αναφέρει ότι κατανοεί καλύτερα τους πελάτες και τις αγορές στις οποίες απευθύνεται όταν η έδρα τους βρίσκεται σε κοντινή σε αυτούς τοποθεσία. Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στους πελάτες μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους (79%) και να βελτιώσουν τα ποσοστά διατήρησης των πελατών τους (79%).

Ωστόσο, η επέκταση στο εξωτερικό αποτελεί μεγάλο βήμα για τις επιχειρήσεις καθώς ενδέχεται να προκύψουν δυσκολίες σε περίπτωση που δεν υπάρχει η κατάλληλη υποστήριξη. Συγκεκριμένα, οι ελληνικές εταιρείες αναφέρουν ότι πέραν της γνωριμίας με πελάτες, η χρησιμότητα των κρατικών εμπορικών αποστολών έγκειται στο ότι μπορούν να τους βοηθήσουν να επεκταθούν στο εξωτερικό παρέχοντας συμβουλές σε νομικά και κανονιστικά θέματα (σε ποσοστό 50%).
 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα