Αυστρία: Προωθεί τη Μύκονο ως τουριστικό προορισμό

Παρασκευή, 02 Μαΐου 2014 18:26
UPD:18:30
EUROKINISSI

Η Μύκονος θα βρεθεί στο επίκεντρο της προβολής από τα αυστριακά Μέσα Ενημέρωσης το επόμενο διάστημα.

Στο επίκεντρο αυστριακού ενδιαφέροντος θα βρεθούν το επόμενο διάστημα η χώρα και ιδιαίτερα η Μύκονος, καθώς, στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικός προορισμός για όλο το έτος, γνωστά ονόματα του χώρου του θεάματος στην Αυστρία, εκπρόσωποι τριών τηλεοπτικών δικτύων, 20 δημοσιογράφοι των κυριότερων αυστριακών εντύπων και οι διευθυντές 14 τουριστικών γραφείων θα επισκεφθούν στο διάστημα από 7 έως 9 Μαίου το νησί.

Με πρωτοβουλία της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του δήμου Μυκόνου, της αυστριακής αεροπορικής εταιρείας "Flyniki" και με συνδιοργανωτή το γραφείο Αυστρίας του ΕΟΤ, η 52 μελής ομάδα θα φιλοξενηθεί και θα ξεναγηθεί στη Μύκονο, όπου θα πραγματοποιήσει γυρίσματα στα στενάκια της Χώρας και στις παραλίες του νησιού.

Σύμφωνα με το γραφείο Αυστρίας του ΕΟΤ, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα "ταξίδια εξοικείωσης" και από τις μεγαλύτερες τουριστικές δημοσιογραφικές αποστολές που πραγματοποιούνται φέτος στην Ελλάδα και αναμένεται, ότι η Μύκονος θα βρεθεί στο επίκεντρο της προβολής από τα αυστριακά Μέσα Ενημέρωσης το επόμενο διάστημα.

Η εταιρεία Flyniki έχει αυξήσει φέτος το πτητικό της πρόγραμμα σε δεκαεννέα ελληνικούς προορισμούς και στοχεύει σε περαιτέρω χρονική επέκταση του, ενώ, για παράδειγμα, οι πτήσεις της από Βιέννη προς Καλαμάτα γίνονται από τα τέλη Φεβρουαρίου έως τέλη Οκτωβρίου και οι πτήσεις της προς τη Σαντορίνη είναι καθημερινές.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η συνεργαζόμενη μαζί της εταιρεία «Air Berlin» χρησιμοποιεί για πτήσεις της από όλη την Ευρώπη ως "κομβικό" το αεροδρόμιο της Βιέννης, όπου γίνεται μετεπιβίβαση για άλλους προορισμούς, αρκετοί των οποίων στην Ελλάδα.

Η Air Berlin δεν εκτελεί μόνο ναυλωμένες πτήσεις για τουριστικά γραφεία αλλά απευθύνεται και σε μεμονωμένους επισκέπτες προσφέροντας ευελιξία προορισμού και χρόνου παραμονής, ούτως ώστε, για παράδειγμα, να είναι δυνατόν μέσα στο 2014 να περάσει κάποιος ένα Σαββατοκύριακο σε προορισμούς όπως Μύκονος, Σαντορίνη ή Ηράκλειο.

Οπως επεσήμανε ο διευθυντής της Flyniki, Κρίστιαν Λέσγιακ, απώτερος στόχος είναι να καταστεί η Ελλάδα προορισμός για όλο τον χρόνο στα πρότυπα της Ισπανίας, καθώς, «κρίνοντας από τη Μύκονο, διαπιστώσαμε, ότι οι ελληνικοί προορισμοί διαθέτουν και την απαραίτητη υποδομή και μπορούν να προσφέρουν στον επισκέπτη εμπειρίες πέρα από ήλιο και θάλασσα».

Πηγή: ΑΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα