Unilever : Μειωμένες πωλήσεις, χαμηλότερα κέρδη ανά μετοχή

Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2004 09:31
UPD:10:38

ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ αύξηση των κερδών της ανά μετοχή και σε μονοψήφιο αριθμό για το σύνολο του έτους, εκτιμά ότι θα εμφανίσει η μεγαλύτερη βιομηχανία τροφίμων και σαπουνιών στον κόσμο, Unilever, καθώς οι πωλήσεις της τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, ήταν χαμηλότερες των προβλέψεων.

Οι πωλήσεις των κυριοτέρων σημάτων της το τρίτο τρίμηνο, θα είναι χαμηλότερες από αυτές που πραγματοποίησε το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Tα κέρδη της εταιρείας ανά μετοχή, θα αυξηθούν λιγότερο από το 5%, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η εταιρεία που παράγει το τσάϊ Lipton και τα παγωτά Magnum, προέβλεπε νωρίτερα ότι τα κέρδη της ανά μετοχή θα είναι τουλάχιστον της τάξης του 10%.

Ο ψυχρός καιρός στην Ευρώπη, περιόρισε σημαντικά τις πωλήσεις παγωτών αλλά και του αναψυκτικού Lipton τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, την περίοδο που η Unilever προχώρησε στη μείωση της τιμής των σαπουνιών, και των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, προκειμένου να κρατήσει υψηλά τον ανταγωνισμό με άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της Procter & Gamble.

Σημειώνεται, ότι την τελευταία πενταετία, κατήργησε εκατοντάδες σήματα, προκειμένου να επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στα πιο κερδοφόρα. Η παραγωγός του σαπουνιού Dove και του απορρυπαντικού Surf, ανακοίνωσε τον Ιούλιο για πρώτη φορά μείωση των πωλήσεών της, σε χρονικό διάστημα τεσσάρων ετών.

«Οταν η Unilever ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου, είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι η εταιρεία θα ήταν δύσκολο να επιτύχει τον στόχο για αύξηση των κερδών σε διψήφιο αριθμό», ανέφερε ο Daan Muusers, αναλυτής της FBS Bankiers NV, στο Αμστερνταμ, σε σχόλιό του, συμπληρώνοντας : «Πρέπει να αναθεωρήσουμε προς τα κάτω την πρόβλεψή μας για την επίδοση της εταιρείας».

Τα κέρδη ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο της χρήσης θα μειωθούν, καθώς οι πωλήσεις των κυριοτέρων σημάτων και τα περιθώρια κέρδους, περιορίζονται, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Unilever.

Oι αντιπρόεδροι της εταιρείας, Antony Burgmans και Niall FitzGerald αντιστοίχως, ανέφεραν, ότι το περιβάλλον στην αγορά ειδών προσωπικής φροντίδας, είναι αρκετά δύσκολο στη Δυτική Ευρώπη, ενώ στην Ασία ο ανταγωνισμός στην αγορά απορρυπαντικών και ειδών περιποίησης των μαλλιών, εντείνεται.

Στα σχέδια της εταιρείας εντάσσεται η αύξηση της διαφημιστικής της καμπάνιας το τέταρτο τρίμηνο, με στόχο την ανάκαμψη των πωλήσεων.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα