Electronic Arts: Δυναμική είσοδος στην αγορά της Κίνας

Τετάρτη, 06 Οκτωβρίου 2004 08:41

ΣΤΟΥΝΤΙΟ παραγωγής στην Κίνα, θα δημιουργήσει η υπ'αριθμόν ένα εταιρεία παραγωγής video game των ΗΠΑ, Electronic Arts Inc., προκειμένου να ανταποκριθεί στη μεγάλη ζήτηση των online παιχνιδιών και να πραγματοποιήσει υψηλότερες πωλήσεις στην Ασία.

Η Electronic Arts, παραγωγός παιχνιδιών όπως το «Need for Speed», θα προχωρήσει στην πρόσληψη τουλάχιστον 500 ανθρώπων για το στούντιο που θα δημιουργήσει στην Κίνα, σύμφωνα με τον Erich Hachenburg, αντιπρόεδρο της εταιρείας και επικεφαλής των online παιχνιδιών της εταιρείας, που εδρεύει στο Ρέντγουντ της Καλιφόρνια των ΗΠΑ.

Η κίνηση αυτή της εταιρείας, δείχνει το μέγεθος της προοπτικής της αγοράς online παιχνιδιών στην Κίνα, η οποία προβλέπεται να αναπτυχθεί τουλάχιστον τέσσερις φορές, στα 622 εκατ. δολ. μέχρι το 2007, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, IDC.

Τα παιχνίδια, για τα οποία οι χρήστες πληρώνουν συνδρομή, βοήθησαν τους δημιουργούς τους, να καταπολεμήσουν την πειρατεία λογισμικού, με απροσδιόριστα διαφυγόντα κέρδη, επεσήμανε ο Hachenburg σε τηλεφωνική του συνέντευξη.

«Σχεδόν κάθε εταιρεία παιχνιδιών θα ενδιαφερόταν για αυτήν την αγορά, επειδή δυνητικά είναι τεράστια», ανέφερε ο Jun-Fwu Chin, αναλυτής της IDC.

H αγορά online παιχνιδιών της Κίνας, η οποία αποτέλεσε πέρυσι πωλήσεις 160 εκατ. δολ. θα γίνει μεγαλύτερη της Ν. Κορέας, της μεγαλύτερης της Ασίας – εκτός Ιαπωνίας – μέχρι το 2007, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της IDC.

H Electronic Arts βασίζεται στις πωλήσεις των online παιχνιδιών και των παιχνιδιών στα κινητά τηλέφωνα, προκειμένου να επιτύχει τον στόχο των πωλήσεων ύψους ενός δισ. δολ. ετησίως στην Ασία, μέχρι το 2010, συμπλήρωσε ο Hachenburg. Το τρίμηνο, που έληξε τον Ιούνιο, η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη 31 εκατ. δολ. ή το 7,2% των συνολικών της πωλήσεων στην περιφέρεια.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα