Αθ. Σκορδάς: Σύστημα ελέγχου και στην μεταφορά ναυτιλιακού πετρελαίου

Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014 18:30
UPD:18:30
EUROKINISSI/ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

Μιλώντας, στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ FM, ο Αθ. Σκορδάς (φωτ. αρχείου) σημείωσε ότι «το προχθεσινό πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα συστήματα εισροών-εκροών δεν έχουν καλύψει ακόμη όλο το φάσμα της εμπορίας στη διακίνηση καυσίμων.

Σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί στην πάταξη του λαθρεμπορίου υγρών καυσίμων από τη λειτουργία των συστημάτων ελέγχου στο σύστημα διακίνησης και εμπορίας, εκτίμησε ο υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Αθ. Σκορδάς, ωστόσο, αναγνώρισε ότι δεν έχει καλυφθεί ακόμη όλο το φάσμα της εμπορίας.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ FM, ο υφυπουργός σημείωσε ότι «το προχθεσινό πρόβλημα έχει να κάνει με το γεγονός ότι τα συστήματα εισροών-εκροών δεν έχουν καλύψει ακόμη όλο το φάσμα της εμπορίας στη διακίνηση καυσίμων. Δηλαδή, αν δεν είχαν τοποθετηθεί τα GPS στα βυτιοφόρα, ούτε το προχθεσινό θα μπορούσε να γίνει. Στο μεταξύ, κάτι αντίστοιχο με τα συστήματα εισροών-εκροών στα πρατήρια, θα εγκατασταθεί και στα σλέπια που μεταφέρουν το ναυτιλιακό καύσιμο». Σημειώνεται ότι, τα σλέπια είναι τα μικρά δεξαμενόπλοια που φορτώνουν το ναυτιλιακό καύσιμο από τα διυλιστήρια.

Ο ίδιος υπεραμύνθηκε της εξίσωσης του φόρου καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά «αποτρέπει τη δημιουργία οικονομικού κινήτρου, να πωλείται δηλαδή πετρέλαιο θέρμανσης για κίνησης», ωστόσο, όπως παραδέχτηκε «δεν εμποδίζει την πώληση κλεμμένου πετρελαίου να διατεθεί στο εμπόριο». Αυτό θα γίνει, εκτίμησε ο κ. Σκορδάς, «με την ολοκλήρωση της εφαρμογής των συστημάτων ελέγχου και στα βυτία και στις δεξαμενές και παντού».

Σε ό,τι αφορά τα χρονοδιαγράμματα εγκατάστασης των συστημάτων, ανέφερε ότι αυτά τηρούνται και η εγκατάσταση έχει ήδη «ολοκληρωθεί σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μέσα στις ημέρες στις πέντε περιφέρειες που είχαν υποχρέωση μέχρι 31 Μαρτίου 2014».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα