Την ενσωμάτωση νέας κάθετης εφαρμογής, ValueStreams, στην Big Data Analytics πλατφόρμα της, την BigStreamer™, ανακοίνωσε η Intracom Telecom.
Το ValueStreams δίνει τη δυνατότητα στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να μετατρέπουν σε πηγή εσόδων τις πληροφορίες που εξάγονται από τα δημογραφικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά καθώς και τη συμπεριφορά των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας.
Με το εν λόγω χαρακτηριστικό, οι πάροχοι μπορούν να χωρίσουν με απόλυτη ακρίβεια τους συνδρομητές τους σε ομάδες (subscriber segments) και να υλοποιούν καμπάνιες marketing ανάλογα με το προφίλ της ομάδας στην οποία στοχεύουν.
Το ValueStreams βασίζεται στο BigStreamer™, την πλατφόρμα της Intracom Telecom που έχει αναπτυχθεί πάνω από το Hadoop και υποστηρίζει Big Data Analytics and Complex Event Processing, καθώς και στην πλατφόρμα Social Universe της εταιρείας Grandata.
Η Intracom Telecom παρουσίασε το ValueStreams κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου TM Forum’s Big Data InFocus, που έλαβε χώρα στο Άμστερνταμ στις 27-29 Ιανουαρίου, ενώ θα το παρουσιάσει και στο Mobile World Congress, στις 24-27 Φεβρουαρίου στη Βαρκελώνη.
«Είναι προφανές ότι ο κλάδος των Big Data μεταβαίνει σταδιακά από τη θεωρία στην υλοποίηση λύσεων που αποφέρουν τα οφέλη της εν λόγω τεχνολογίας. Μέσω των χαρακτηριστικών της εφαρμογής ValueStreams του BigStreamer, οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μπορούν να μετατρέψουν τα δεδομένα τους σε χρήσιμες πληροφορίες, δημιουργώντας έτσι νέες πηγές εσόδων», δήλωσε ο Σωτήρης Μπίθας, Διευθυντής Marketing του Τομέα Τηλεπικοινωνιακού Λογισμικού της Intracom Telecom.