Βρετανία: Αύξηση των δαπανών για έρευνες αγοράς

Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2004 10:20

ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ των δαπανών τους για έρευνα αγοράς το τρίτο τρίμηνο, προχώρησαν για πρώτη φορά από το 2000 οι βρετανικές εταιρείες, σύμφωνα με έρευνα 250 συναλλασσομένων με την αγορά.

Μία στις πέντε βρετανικές επιχειρήσεις, αύξησαν τον προϋπολογισμό τους για το σύνολο του έτους το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το Institute of Practitioners in Advertising, τον οργανισμό που δημοσιεύει τέσσερις φορές το χρόνο την ανάλογη έρευνα. Οι προϋπολογισμοί συνήθως μειώνονται το τρίτο τρίμηνο, επισημαίνει το IPA.

«Ιδιαίτερα αισιόδοξη ήταν αυτή η έκθεση της οποίας τα στοιχεία ήταν τα καλύτερα από ποτέ το τρίτο τρίμηνο, περίοδος κατά την οποία συνήθως οι εταιρείες προχωρούν σε αναπροσαρμογή του προϋπολογισμού τους», ανέφερε ο Stephen Woodford, πρόεδρος του IPA και επικεφαλής της WCRS, σε γραπτή του δήλωση.

Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν κερδοφορία των επιχειρήσεων, παρά το ότι τα βασικά επιτόκια δανεισμού είναι σε υψηλά επίπεδα.

Οι διαφημιστικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης και της WPP Group Plc και της Omnicom Group Inc. των ΗΠΑ, καθώς και οι ιδιοκτήτες μέσων μαζικής ενημέρωσης, ευνοήθηκαν, καθώς οι συναλλασσόμενοι με την αγορά αύξησαν τους προϋπολογισμούς τους φέτος, μετά από τρία χρόνια ύφεσης στον κλάδο. Η Βρετανία είναι πρώτη στην ανάκαμψη του κλάδου των διαφημίσεων στην Ευρώπη, όπου η Γαλλία και η Γερμανία την ακολουθούν.

«Η τριμηνιαία έκθεση, που λέγεται «Bellwether Report», επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά την εμπειρία μας», ανέφερε ο επικεφαλής της WPP, Martin Sorrell στη δήλωση του IPA, συμπληρώνοντας: «Η Βρετανία δείχνει να ανάμπτει στα επίπεδα του 2000».

Το τρίτο τρίμηνο, το 22,4% των εταιρειών αύξησε τον προϋπολογισμό του, 61,5% δεν άλλαξε το πρόγραμμα των δαπανών και το 16,1% μείωσε το προϋπολογισμό του για έρευνες αγοράς. Αυτό ήταν το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης των δαπανών για λογαριασμό του marketing, σύμφωνα με το IPA.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα