ΑΥΞΗΣΗ της τάξης του 4,3% σημείωσαν το τρίτο τρίμηνο, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας παραγωγής του τσάϊ Lipton και του σαπουνιού Dove, καθώς ευνοήθηκε από τη μείωση του κόστους λειτουργίας της. Οι πωλήσεις των κυριοτέρων σημάτων της Unilever, κινήθηκαν πτωτικά.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 867 εκατ. ευρώ (1,11 δισ. δολ.) από 831 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 8% και 4%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Οι πωλήσεις των κυριοτέρων σημάτων της υποχώρησαν κατά 0,9%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Η Unilever, τα τελευταία τρία χρόνια περιόρισε των αριθμό των σημάτων της από τα 1.600 πιο κερδοφόρα, τα οποία της αποφέρουν περίπου το 95% των εσόδων της. Η εταιρεία, τον περασμένο μήνα, αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψη για τα αποτελέσματα στο σύνολο της χρήσης, επικαλούμενη τη μείωση των πωλήσεων των προϊόντων εκείνων για τα οποία απαιτείται περισσότερη διαφήμιση και προβολή, προκειμένου να αναθερμάνει τη ζήτηση.
Πέντε οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News, προέβλεπαν, ότι τα κέρδη της θα μειωθούν σε ποσοστό της τάξης του 16%.
Οι μετοχές της Unilever, οι οποίες διαπραγματεύονται στα χαμηλότερα επίπεδα 4,5 ετών, κέρδιζαν χθες 62 σεντς, φθάνοντας στα 45,03 ευρώ η μία στο Αμστερνταμ. Από την ημέρα ανακοίνωσης των κερδών της ανά μετοχή, υποχώρησαν σε ποσοστό 9,9%.