Επενδύσεις ύψους 330 δισ. ρουπιών (5,2 δισ. δολ.) σχεδιάζει να πραγματοποιήσει στην Ινδία, μέχρι το 2020, η PepsiCo, καθώς αυξάνει την παραγωγική της δυναμικότητα και προσθέτει νέα προϊόντα στο χαρτοφυλάκιό της.
Η αμερικανική εταιρεία και οι συνεργάτες της θα προχωρήσουν σε επενδύσεις στις υποδομές διανομής της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας του κόσμου, εστιάζοντας στις αστικές περιοχές, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Η Ινδία είναι μια χώρα με τεράστιες δυνατότητες και παραμένει μια ελκυστική, υψηλής προτεραιότητας αγορά για την PepsiCo», δήλωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ίντρα Νούγι.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, η PepsiCo άντλησε πέρυσι περίπου το ήμισυ των εσόδων της, ύψους 65,5 δισ. δολαρίων, από τις αγορές εκτός ΗΠΑ.