Danone: Υποβάθμιση των ετήσιων στόχων

Τετάρτη, 16 Οκτωβρίου 2013 11:49
UPD:12:01
REUTERS/JON WOO

Σε υποβάθμιση των ετήσιων στόχων της προέβη η Danone, η οποία αγωνίζεται να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Ασία, μετά την ανάκληση χιλιάδων προϊόντων το καλοκαίρι.

Ο γαλλικός κολοσσός γαλακτοκομικών ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις στη μονάδα βρεφικών τροφίμων υποχώρησαν κατά 8,6% στα 924 εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στα προηγούμενα τρίμηνα, είχε καταγραφεί ισχυρή ζήτηση για το βρεφικό γάλα της εταιρείας στην Κίνα, που οδήγησε σε διψήφιες αυξήσεις των πωλήσεων.

«Καταρτούνται σχέδια δράσης για την αποκατάσταση των πωλήσεων στις αγορές που έχουν επηρεαστεί», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Danone.

Η διοίκηση του ομίλου προβλέπει απώλεια της τάξης των 350 εκατ. ευρώ στις ετήσιες πωλήσεις, εξαιτίας της ανάκλησης των προϊόντων στην Ασία. Ο στόχος όσον αφορά τις οργανικές πωλήσεις είναι πλέον για μια αύξηση μεταξύ 4,5% και 5%, έναντι προηγούμενου στόχου για αύξηση «τουλάχιστον 5%».



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα