Επενδύσεις ύψους 18 εκατ. ευρώ πραγματοποίησε τα τελευταία τρία χρόνια (2010-2012) στον κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, στην Ελλάδα, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα ΑΕ.
«Η Danone εξακολουθεί και επενδύει στην τοπική οικονομία, αντιστεκόμενη σθεναρά στις πιέσεις του επιχειρηματικού στίβου. Συμμεριζόμενοι πλήρως τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των ελληνικών νοικοκυριών, επιχειρούμε με νέα λανσαρίσματα και προσφορές σε υπάρχοντες και νέους κωδικούς μας», δήλωσε ο Χάρης Φεύγας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα επιχειρεί να στηρίξει τον έλληνα καταναλωτή, με δύο νέες γεύσεις στο premium σήμα «Γαλακτοπωλείο» και σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές, που ξεκινούν από 1,75 ευρώ στην τριπλή συσκευασία.
Μέσα από μια ολοκληρωμένη σειρά αυστηρών ελέγχων στην πρώτη ύλη και περισσότερες από 150 εργαστηριακές αναλύσεις σε κάθε παρτίδα κατά τη διάρκεια παραγωγής, το «Γαλακτοπωλείο» της Danone εισέρχεται στην κατηγορία του επώνυμου προϊόντος γιαουρτιού με νέες συσκευασίες, τονίζει η εταιρεία.
«Διευρύνουμε τη γκάμα του γαλακτοπωλείου που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2012, προσθέτοντας δύο νέες γεύσεις και συσκευασία του ενός κιλού σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές», ανέφερε σχετικά ο κ. Φεύγας.
Όσον αφορά στο σύνολο της κατηγορίας των γιαουρτιών και επιδορπίων, σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Danone διατηρεί την πρώτη θέση στα λειτουργικά γαλακτοκομικά με μερίδιο πάνω από 60% ενώ στην κατηγορία των παιδικών επιδορπίων έχει αυξήσει το μερίδιο της κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας έτσι στο 10%. Καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη των παιδικών επιδορπίων αποτέλεσε το λανσάρισμα του Danone Disney τον περασμένο Φεβρουάριο 2013, σε τιμή χαμηλότερη του 1 ευρώ ανά τεμάχιο.