Για την ακρίβεια οι περισσότερες καταγγελίες στο ΙΝΚΑ το 2004

Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2004 13:18

Κατά 17% είναι αυξημένες σε σχέση με το 2003 οι καταγγελίες – αναφορές, οι οποίες κατεγράφησαν στο ΙΝΚΑ Αθηνών και στο ΙΝΚΑ Μακεδονίας κατά τη διάρκεια του 2004.

Ο τομέας ο οποίος πρωτεύει είναι αυτός ο οποίος συνδέεται με το κόστος ζωής. Το 67,2% των παραπόνων, συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με το πρόβλημα της ακρίβειας. Στα τρόφιμα, κλπ. βρίσκεται τη πρώτη θέση με 15,699 αναφορές ή ποσοστό 9,54%.

Η δεύτερη θέση καταλαμβάνεται από τις αναφορές για την Ποιότητα - Ασφάλεια τροφίμων και η πρώτη πεντάδα συμπληρώνεται, με το καθιερωμένο πλέον όνειδος της αγοράς (τα Κέντρα Αδυνατίσματος), τον Τουρισμό – Ψυχαγωγία και τις Τράπεζες – Πιστωτικές Κάρτες.

Εντυπωσιακές διαφοροποιήσεις στην κατάταξη, παρουσιάζονται: στις Ασφάλειες (από την 14 στην 6η θέση), στις Μισθώσεις Ακινήτων, στις Παραπλανητικές Διαφημίσεις - Μεθόδους Πωλήσεων και στην ΔΕΗ.

Το ΙΝΚΑ επισημαίνει πως η εικόνα του πίνακα παραπόνων – αναφορών παρουσιάζει έντονες ομοιότητες ως προς την ποσοστιαία κατανομή τους με τους αντίστοιχους πίνακες της περιόδου 1977, 1978, 1979, «με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει».

Εξαίρεση αποτελούν οι καταγγελίες – αναφορές για προϊόντα και υπηρεσίες, τα οποία μπήκαν δυναμικά στην καθημερινότητα μας τα τελευταία χρόνια, όπως Κέντρα Αδυνατίσματος, Πιστωτικές Κάρτες, Κινητή Τηλεφωνία.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα