Χαμηλώνει τον πήχη για τις πωλήσεις η Unilever

Τρίτη, 01 Οκτωβρίου 2013 13:07
UPD:13:17
EPA/Lex Van Lieshout

Η Νο2 κατασκευάστρια επώνυμων οικιακών προϊόντων στον κόσμο ανακοίνωσε ότι η αδύναμη ανάπτυξη σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες θα οδηγήσει σε αύξηση 3-3,5% των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου, το οποίο έληξε τη Δευτέρα.

Σε υποβάθμιση των προβλέψεών της για την ανάπτυξη των πωλήσεων προχώρησε χθες η Unilever, επικαλούμενη την επιβράδυνση που έχει καταγραφεί στις αναδυόμενες αγορές.

Η Νο2 κατασκευάστρια επώνυμων οικιακών προϊόντων στον κόσμο, μετά την Procter & Gamble, ανακοίνωσε ότι η αδύναμη ανάπτυξη σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες θα οδηγήσει σε αύξηση 3-3,5% των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου, το οποίο έληξε τη Δευτέρα.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων, τόσο στο πρώτο εξάμηνο όσο και στο δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, είχε διαμορφωθεί στο 5% και οι αναλυτές ανέμεναν παρόμοια αύξηση το τρίτο τρίμηνο.

Η διοίκηση της Unilever είχε προειδοποιήσει για επιβράδυνση στις αναδυόμενες αγορές, όταν είχε ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, ωστόσο, από τότε οι συνθήκες επιδεινώθηκαν, όπως επισημάνθηκε χθες.
 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα