Σε υποβάθμιση των προβλέψεών της για την ανάπτυξη των πωλήσεων προχώρησε χθες η Unilever, επικαλούμενη την επιβράδυνση που έχει καταγραφεί στις αναδυόμενες αγορές.
Σε υποβάθμιση των προβλέψεών της για την ανάπτυξη των πωλήσεων προχώρησε χθες η Unilever, επικαλούμενη την επιβράδυνση που έχει καταγραφεί στις αναδυόμενες αγορές.
Η Νο2 κατασκευάστρια επώνυμων οικιακών προϊόντων στον κόσμο, μετά την Procter & Gamble, ανακοίνωσε ότι η αδύναμη ανάπτυξη σε πολλές αναπτυσσόμενες χώρες θα οδηγήσει σε αύξηση 3-3,5% των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου, το οποίο έληξε τη Δευτέρα.
Η ανάπτυξη των πωλήσεων, τόσο στο πρώτο εξάμηνο όσο και στο δεύτερο τρίμηνο της χρήσης, είχε διαμορφωθεί στο 5% και οι αναλυτές ανέμεναν παρόμοια αύξηση το τρίτο τρίμηνο.
Η διοίκηση της Unilever είχε προειδοποιήσει για επιβράδυνση στις αναδυόμενες αγορές, όταν είχε ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, ωστόσο, από τότε οι συνθήκες επιδεινώθηκαν, όπως επισημάνθηκε χθες.