Κάλεσμα στους Ελληνες εφοπλιστές του Λονδίνου απηύθυνε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, προκειμένου να ενισχύσουν την ελληνική σημαία, αλλά και για να καταθέσουν προτάσεις που θα την καταστήσουν περισσότερο ανταγωνιστική.
Οπως επεσήμανε στον πρόεδρο της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνο (Committee) Χαράλαμπο Φαφαλιό και τα υπόλοιπα μέλη του προεδρείου: «Είμαι ανοικτός σε προτάσεις και ιδέες που μπορούν να φέρουν ακόμη πιο ψηλά την ελληνική σημαία στην παγκόσμια ναυτιλία.
Στόχος του υπουργείου είναι να μπορεί να παρέχει “φουλ” υπηρεσίες στα πλοία που φέρουν την ελληνική σημαία».
Αν και παραδέχθηκε ότι το κόστος της ελληνικής σημαίας είναι κατά τι ακριβότερο από ό, τι είναι οι σημαίες ευκαιρίας, προσέθεσε: «Εμείς έχουμε τη δυνατότητα μέσα από το δίκτυο των λιμενικών προξενικών αρχών, μέσα από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, μέσα από τη συμμετοχή μας στους διεθνείς οργανισμούς, μέσα από το δίκτυο της ελληνικής διπλωματίας και μέσα από την ηλεκτρονικοποίηση πλέον των δικών μας αρχείων -το e-νηολόγιο θα είναι σε πλήρη λειτουργία- ελπίζω μέχρι το τέλος του χρόνου να παρέχουμε υπηρεσίες στην ελληνική ναυτιλία που δεν παρέχουν άλλες σημαίες».
Οι Ελληνες πλοιοκτήτες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης και ειδικά του υπουργού κ. Βαρβιτσιώτη για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας. Παράλληλα, αντιμετώπισαν θετικά την προτροπή του κ. Βαρβιτσιώτη για νηολόγηση περισσότερων πλοίων στην ελληνική σημαία.
FOSPHOTOS /PANAYIOTIS TZAMAROS
Οι Ελληνες πλοιοκτήτες εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τις προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης και ειδικά του υπουργού κ. Βαρβιτσιώτη για την ανάπτυξη της ελληνικής ναυτιλίας (φωτογραφία αρχείου).
Ο Ελληνας υπουργός επεσήμανε, επίσης, ότι τα πλοία σήμερα αντιμετωπίζουν μια σειρά από ασύμμετρες απειλές: «Την ασύμμετρη απειλή της μετανάστευσης, όπου πολλές φορές υποχρεώνονται να πάρουν μετανάστες κάνοντας διάσωση στη θάλασσα και μετά είναι πάρα πολύ δύσκολη η διαχείριση αυτών των περιστατικών γιατί κανένα λιμάνι δεν τους δέχεται. Καθώς και την ασύμμετρη απειλή της πειρατείας, αλλά και το “περίεργο” νομικό καθεστώς χωρών τα οποία κρατούν πλοία και φυλακίζουν τα πληρώματα τους με κατηγορίες που δεδηλωμένα δεν έχουν σχέση».