Στην κερδοφορία πέρασε το δεύτερο εξάμηνο του 2002, η μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton S.A., ως αποτέλεσμα της μείωσης του κόστους και της δημιουργίας δεκαώροφου καταστήματος ειδών πώλησης Louis Vuitton, στο Τόκυο.
Τα καθαρά της κέρδη ανήλθαν σε 342 εκατ. ευρώ (375 εκατ. δολ.) το δεύτερο εξάμηνο του 2002, έναντι ζημίας 229 εκατ. ευρώ που είχε εμφανίσει το 2001, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg News. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Olivier Labesse, σε 556 εκατ. ευρώ.
Το νέο κατάστημα της Louis Vuitton, το μεγαλύτερο που διαθέτει τσάντες, βαλίτσες και ρούχα της συγκεκριμένης φίρμας, αυξάνει συνεχώς τις πωλήσεις του, καθώς οι Ιάπωνες μειώνουν τα ταξίδια τους στο εξωτερικό και αγοράζουν είδη πολυτελείας στη χώρα τους. Η εξέλιξη αυτή αυξάνει σημαντικά τις πωλήσεις του πιο κερδοφόρου τμήματος της LVMH.
Ο επικεφαλής της εταιρείας Bernard Arnault, περιορίζει το χρέος της εταιρείας με την πώληση σημάτων όπως της Hard Candy και με το κλείσιμο των λιγότερο κερδοφόρων καταστημάτων duty free στις ΗΠΑ.
Οι μετοχές της LVMH υποχώρησαν κατά 1,8%, φθάνοντας στα 38,08 ευρώ η μία χθες στο Παρίσι. Πέρυσι, έχασαν συνολικά ποσοστό της τάξης του 33%, έναντι απωλειών 44% που εμφάνισαν οι μετοχές της μεγαλύτερης ανταγωνίστριάς της, Cie Financiere Richemont AG.
Η LVMH σχεδιάζει να αυξήσει το μέρισμά της 7%, στα 80 σεντς ανά μετοχή.
Οικονομικοί αναλυτές του Bloomberg News εκτιμούσαν ότι τα καθαρά κέρδη της εταιρείας θα κυμαίνοντο από 537 εκατ. έως 631 εκατ. ευρώ.
Τα έσοδα της LVMH, η οποία πουλά επίσης τα κραγιόν Christian Dior και τα ρολόγια Tag Heuer, αυξήθηκαν σε ποσοστό 4%, φθάνοντας στα 12,7 δισ. ευρώ πέρυσι, ανακοίνωσε τον Ιανουάριο η εταιρεία.
Η ανάπτυξη της εταιρείας άρχισε μετά την έναρξη της λειτουργίας του νέου καταστήματος στο Τόκυο τον περασμένο Σεπτέμβριο, αυξάνοντας τις πωλήσεις σε ποσοστό 8% και φθάνοντας στα 3,84 δισ. ευρώ κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2002. Στην ανάπτυξη, συνέβαλε το τμήμα δερματίνων ειδών, με πωλήσεις υψηλότερες κατά 22%.
Η Louis Vuitton, γνωστή για το μονόγραμμα «LV» εδώ και 107 χρόνια που έβαλε στις βαλίτσες της, εμφάνισε επίσης κέρδη στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.