Τις 32.921 έφθασαν στο πρώτο τρίμηνο του 2003 οι αναφορές, τα παράπονα και καταγγελίες των καταναλωτών, σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ).
Ο τομέας του Κόστους Ζωής εξακολουθεί να βρίσκεται στην 1η θέση, ακολουθούμενος από τις Τράπεζες, τα Τρόφιμα, τα Κέντρα Αδυνατίσματος & τις Ασφάλειες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΚΑ, Τράπεζες & Ασφάλειες παρουσιάζουν αισθητή άνοδο παραπόνων, ενώ το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και στις Μισθώσεις Ακινήτων, στις Παραπλανητικές Διαφημίσεις-Μεθόδους Πωλήσεων, στην ΕΥΔΑΠ και στον ΟΤΕ.