Τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα διαφημιστική του συμφωνία φέρεται να υπέγραψε το twitter, γεγονός το οποίο αντανακλά την αυξανόμενη επιρροή του στο χώρο του μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με πληροφορίες των Financial Times, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης κατέληξε σε πολυετή συμφωνία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων με τη Starcom Media Vest, θυγατρική της Publicis.
Οι πελάτες της τελευταίας - κολοσσοί όπως οι Procter & Gamble, Walmart, Μicrosoft και Coca Cola - θα αποκτήσουν προνομιούχο διαφημιστική προβολή στο Twitter, αλλά και πρόσβαση σε έρευνες και δεδομένα της ιστοσελίδας, καθώς και σε νέα προϊόντα όπως το πρόγραμμα «in-tweet mobile survey», που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν δημοσκοπήσεις σε πραγματικό χρόνο.