Αύξηση 8% παρουσίασαν οι πωλήσεις της εταιρείας Sato κατά το πρώτο τρίμηνο του 2003, φθάνοντας τα 8,91 εκατ. ευρώ έναντι 8,25 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Ενισχυμένα εμφανίζονται και τα κέρδη EBITDA για την εταιρεία που στο διάστημα αυτό ανήλθαν στα 1.217 χιλ. ευρώ έναντι 543 χιλ. ευρώ που ήταν πέρυσι, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στις 205 χιλ. ευρώ έναντι 414 χιλ. ευρώ το 2002.
Σε επίπεδο Ομίλου, στα αποτελέσματα επιδρούν στο διάστημα αυτό, τα οικονομικά μεγέθη της DENKA HOLDINGS και της θυγατρικής SID Seating GmbH (πρώην Grammer GmbH). Τα αποτελέσματα της πρώτης επηρεάζονται σημαντικά από το κλίμα ύφεσης και στασιμότητας που επικρατεί στην Ευρωπείίκή αyορά, ενώ για την δεύτερη παρόλο που συνεχίζει να κινείται καλύτερα από τον μέσο όρο της γερμανικής αγοράς, παραδοσιακά το α' τρίμηνο είναι το πιο αδύνατό της.
Συγκεκριμένα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών παρουσιάζει άνοδο 3,3% με πωλήσεις που ανήλθαν στα 16,46 εκατ. ευρώ έναντι 15,93 εκατ. ευρώ του πρώτου τριμήνου του 2002. Παράλληλα τα κέρδη EBITDA του Ομίλου ανήλθαν στα 574 χιλ. ευρώ έναντι 560 χιλ. ευρώ το 2002, ενώ οι ζημίες του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 769,5 χιλ. ευρώ έναντι 747,8 χιλ. ευρώ που είχε εμφανίσει το πρώτο τρίμηνο του 2002.
Αισιόδοξα εμφανίζονται τέλος τα μηνύματα τον κλάδο οικιακού επίπλου του Ομίλου και πιο συγκεκριμένα από την αλυσίδα ΒΟ CONCEPT που παρουσιάζει άνοδο 60% στις πωλήσεις.