ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΑΕ : Παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη του μερίσματος χρήσης 2003

Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2009 00:00
Η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους κκ μετόχους ότι, η πενταετής προθεσμία για την είσπραξη του μερίσματος της εταιρικής χρήσης 2003 εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2009. Οι μέτοχοι της Εταιρείας που δικαιούνται το μέρισμα της χρήσης 2003 και οι οποίοι για οποιοδήποτε λόγο δεν το έχουν εισπράξει, παρακαλούνται να το εισπράξουν πριν την ημερομηνία αυτή. Μετά την 31η Δεκεμβρίου 2009 τα μη εισπραχθέντα μερίσματα χρήσεως 2003 θα παραγραφούν υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Ανακοινώσεων και Μετόχων της ΔΕΗ ΑΕ, Χαλκοκονδύλη 30, Αθήνα 104 32, τηλ. +30 210 5230 951, φαξ +30 210 5230 394, e-mail: [email protected]


Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΔΕΗ



Σχολιασμένα