Ερευνα της Kappa Research για τις λαϊκές αγορές

Τετάρτη, 02 Ιουλίου 2003 21:00

Οι έλληνες καταναλωτές θεωρούν χρήσιμη τη λειτουργία των λαϊκών αγορών σε ποσοστό 95,1%, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Kappa Research για λογαριασμό της ομοσπονδίας παραγωγών-πωλητών λαϊκών αγορών, στο διάστημα 19-24 Μαΐου και σε δείγμα 1.200 καταναλωτών και 2.000 πωλητών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, τα πλεονεκτήματα των λαϊκών αγορών περιλαμβάνουν την ποικιλία των τιμών (81,2%), τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών και τη λειτουργία του ανταγωνισμού (64,6%), την ποικιλία και την εξασφάλιση ποιότητας των προϊόντων καθώς και τις προσωπικές σχέσεις πελάτη και καταναλωτή (59,9%).

Αντίθετα, τα σούπερ μάρκετ κερδίζουν στις «εντυπώσεις» έναντι των λαϊκών αγορών κατά 74,4% λόγω ωραρίου λειτουργίας, κατά 69,7% λόγω της αισθητικής, κατά 69,2% λόγω της καθαριότητας, κατά 49,9% λόγω της ευρυχωρίας και κατά 49,5% λόγω της τήρησης των κανόνων υγιεινής.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα