ΚΡΙ-ΚΡΙ ΑΕ : Οικονομικά αποτελέσματα 2006

Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2007 00:00
Την πλήρη επίτευξη των στόχων της για τη χρήση 2006 πέτυχε η Βιομηχανία Γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ. Οι πωλήσεις του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 28,3 εκ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο +11,5%. Βελτίωση επήλθε και στα μεγέθη της κερδοφορίας του Ομίλου. Συγκεκριμένα: - Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) παρουσίασαν σημαντική βελτίωση, κατά 15,1%, φτάνοντας τα 5,33 εκ. ευρώ. Βελτίωση υπήρξε και στο περιθώριο EBITDA που διαμορφώθηκε σε 18,8% επί των πωλήσεων, έναντι 18,2% το 2005. - Τα κέρδη προ φόρων έφτασαν τα 3,13 εκ. ευρώ από 2,57 εκ. ευρώ το 2005, αύξηση 21,6%. - Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 1,99 εκ. ευρώ, έναντι 1,71 εκ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Έτσι, τα βασικά κέρδη ανά μετοχή (EPS) διαμορφώθηκαν σε ευρώ 0,222 από ευρώ 0,190 το 2005. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κέρδη μετά φόρων είναι επιβαρυμένα με ποσό 275 χιλ. ευρώ, που αφορά στον φορολογικό έλεγχο της μητρικής εταιρίας για τις χρήσεις 2001-2004, που ολοκληρώθηκε εντός της χρήσεως του 2006. Σε εταιρικό επίπεδο, οι πωλήσεις παρουσίασαν αντίστοιχη αύξηση αγγίζοντας τα 26,60 εκ. ευρώ, από 23,85 εκ. ευρώ το 2005. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 5,06 εκ. ευρώ σημειώνοντας άνοδο 15,3%, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 21,1%, αγγίζοντας τα 3,09 εκ. ευρώ. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 1,96 εκ. ευρώ, από 1,69 εκ. ευρώ το 2005, αυξημένα κατά 15,9%. Με γνώμονα τα παραπάνω αποτελέσματα και διαθέτοντας αυξημένη ρευστότητα, το ΔΣ της εταιρίας σκοπεύει να προτείνει στη Γενική Συνέλευση των μετόχων, την καταβολή αυξημένου μερίσματος ευρώ 0,100 ανά μετοχή, έναντι ευρώ 0,073 ανά μετοχή το 2005 (αύξηση 37,0%). Όσον αφορά την εταιρική χρήση 2007, ο Όμιλος θεωρεί ότι θα διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις για την επίτευξη ακόμη υψηλότερων αποδόσεων σε επίπεδο ανάπτυξης και κερδοφορίας. Η στρατηγική της ΚΡΙ-ΚΡΙ περιλαμβάνει: - την εισαγωγή νέων κωδικών στις κατηγορίες παγωτού που εμφανίζουν μεγάλη δυναμική, - την περεταίρω επέκταση του εγχώριου δικτύου διανομής, - την είσοδο στην κατηγορία του παιδικού γιαουρτιού, με νέα προϊόντα που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ και εμφανίζουν δημοφιλή παιδικό ήρωα, - την ανάπτυξη των εξαγωγών μας στις χώρες της δυτικής Ευρώπης και στις βαλκανικές αγορές, - και την επέκταση των συνεργασιών μας σε νέα προϊόντα private label. Οι ετήσιες οικονομικές καταστάσεις δημοσιεύονται στις εφημερίδες Κέρδος και Ριζοσπάστης την 6/3/2007.


Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΚΡΙ



Σχολιασμένα