ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: Εναρξη Καταβολής Μερίσματος στις 11 Μαϊου 2005

Τετάρτη, 12 Απριλίου 2006 00:00
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος αποφάσισε να προτείνει την αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της Τράπεζας με σκοπό την εξαγορά της Finansbank. Περαιτέρω το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να συμπεριλάβει το θέμα αυτό στην Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων, η οποία ορίζεται για την 27 Απριλίου 2006 αντί της 2 Μαΐου 2006, που σας είχε γνωστοποιηθεί αρχικά. Συνακόλουθα αλλάζουν οι ημερομηνίες αποκοπής μερίσματος από 5 Μαΐου σε 3 Μαΐου 2006 και η έναρξη καταβολής του από 16 Μαΐου σε 11 Μαΐου.


Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΕΤΕ



Σχολιασμένα