Διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στη ρωσική αγορά

Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2003 13:59

ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ η διαφημιστική καμπάνια της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού στη ρωσική αγορά, καθώς πλησιάζουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΕΟΤ, οι εφημερίδες Ισβέστια, Μοσκόφσκαγια Πράβντα, Σπορ για όλους και το περιοδικό Ντασούγκ θα προβάλλουν την τουριστική Ελλάδα στη Ρωσία με καταχωρίσεις στις οποίες χορηγός θα είναι ο ΕΟΤ.

Ειδικότερα η Ισβέστια, με 234.000 καθημερινές πωλήσεις στη Ρωσία, από το Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο θα έχει αφιέρωμα σε τρία τεύχη για τον ελληνικό τουρισμό τριών σελίδων για το καθένα. Θα εκδώσει επίσης ειδικό ένθετο με τίτλο «Τουρισμός›, στο οποίο θα προβάλλεται η Ελλάδα και θα κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης της Μόσχας τον Οκτώβριο 2003.

Παράλληλα, η Μοσκόφσκαγια Πράβντα, με 410.000 πωλήσεις την ημέρα, θα εκδίδει ένα 4σέλιδο ένθετο κάθε εβδομάδα μαζί με το τηλεοπτικό πρόγραμμα της εφημερίδας. Στο ένθετο αυτό θα περιλαμβάνονται πολιτικά, πολιτιστικά, τουριστικά θέματα και η προβολή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Ο ΕΟΤ θα είναι ο αποκλειστικός χορηγός του ένθετου για τα πρώτα 8 τεύχη.

Επίσης η αθλητική εφημερίδα Σπορ για όλους, με 15.000 πωλήσεις, θα προβάλει τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας σε 12 τεύχη, ενώ το περιοδικό Ντασούγκ, με 75.000 τεύχη την εβδομάδα θα έχει αφιέρωμα στην Ελλάδα 24 σελίδων σε μια του έκδοση. Η συνολική δαπάνη για τον ΕΟΤ θα φθάσει τα 68.600 ευρώ.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα