ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 3D MEDIA ME ADIDAS HELLAS
Προωθητική ενέργεια με 3D Hollogram stand και Interactive Touch Screen στο The Mall Athens κατά τη διάρκεια του World Cup 2010.
Η ΝΤΙΟΝΙΚ ΑΕΒΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι το μέλος του Dionic Group Ira Media Communication Group (IMCG) "3D Media", , εφαρμόζει αποκλειστικά στην Ελλάδα το 3D Hologram Stand για την προώθηση του ποδοσφαιρικού παπουτσιού F50 adizero της Adidas. Παράλληλα η "3D Media" δημιούργησε τον διαγωνισμό με τίτλο ¨The Game¨ ο οποίος βασίζεται στο νέο επικοινωνιακό concept "Fast vs. Fast" της Adidas και υλοποιείται μέσω Interactive Touch Screen. Η εφαρμογή ¨3D Hologram¨ έχει τη δυνατότητα προβολής video σε μορφή ολογραμματικής τρισδιάστατης απεικόνισης στο χώρο, συνδυάζοντας ταυτόχρονα ήχο και αποστολή Bluetooth περιεχομένου. Η συνεργασία με την Adidas Hellas ξεκίνησε με την έναρξη του μουντιάλ, στο ¨The Mall Athens¨, όπου με την χρήση των 3D systems, υλοποιείτε experiential concept με μεγάλη συμμετοχή του κοινού. Γεγονός είναι ότι τα συστήματα απεικόνισης υψηλής ευκρίνειας 3D εκφράζουν την τεχνολογία του μέλλοντος και ανατρέπουν τον τρόπο προβολής μιας εικόνας, καθώς το προϊόν ή ο άνθρωπος εμφανίζονται μπροστά μας "ζωντανά", τραβώντας την προσοχή και δημιουργώντας wow impact! Οι τεχνολογίες 3D που αντιπροσωπεύει η "3D Media" είναι διαδεδομένες στο εξωτερικό με εφαρμογές σε Super Market, Mall, Μετρό και Αεροδρόμια από μεγάλα brand όπως Nokia, Vodafone, Gillette & Coca Cola.
H "3D Media" διαχειριζεται νέα μέσα επικοινωνίας που ενισχύουν το branding των προϊόντων, δημιουργούν traffic στο pos και είναι ιδανικά για ενέργειες experiential marketing.
Το IMCG είναι μέλος του Dionic Group και δραστηριοποιείτε σε εξειδικευμένους τομείς επικοινωνίας παρέχοντας 360° communication services.
Προτεινόμενα για εσάς