ΑΥΞΗΣΗ 9% των καθαρών της κερδών, εμφάνισε το τρίτο τρίμηνο της χρήσης, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων της Ευρώπης, Hennes & Mauritz AB, εμφανίζοντας τον χαμηλότερο ρυθμό ανάπτυξης, σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δύο ετών, καθώς η επέκτασή της στην Γερμανία την έφερε αντιμέτωπη με τη μειωμένη ζήτηση.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 1,35 δισ. κορώνες (175 εκατ. δολ.) ή 1,63 κορώνες ανά μετοχή, από 1,24 δισ. κορώνες ή 1,5 κορώνες ανά μετοχή, κατά την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση προς το Χρηματιστήριο της Στοκχόλμης. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν, ότι η αύξηση των κερδών της θα ήταν της τάξης του 13%.
Η σουηδική εταιρεία, κατέστησε τη γερμανική, τη μεγαλύτερη αγορά της, αφού εκεί πραγματοποιεί το 1/3 των συνολικών της πωλήσεων, με τη δημιουργία 200 καταστημάτων στη χώρα. Αποτέλεσμα της κίνησης αυτής, ήταν η Hennes & Mauritz να γίνει πιο ανεξάρτητη, από ό,τι οι άλλες εταιρείες λιανικής πώλησης ενδυμάτων, στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης, η οποία αναδύεται από τη δεύτερη ύφεσή της, μετά από πολλά χρόνια.
Η ανεργία στη Γερμανία, βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 4,5 ετών, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να ελέγχουν σχολαστικά τις αγορές τους, κάτι που δεν αφήνει τις εταιρείες λιανικής πώλησης να προχωρήσουν στην αύξηση των τιμών.
Οι πωλήσεις της Hennes αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 4%, φθάνοντας στα 11,2 δισ. κορώνες το τρίμηνο που έληξε τον Αύγουστο. Αυτός, ήταν και ο χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξης της τελευταίας τριετίας.