«Κατακτούν» τις ΗΠΑ τα πολυτελή ευρωπαϊκά αυτοκίνητα

Με «στυλ» η νέα γενεά αγοραστών
Πέμπτη, 02 Οκτωβρίου 2003 09:56
UPD:13:23

ΑΥΞΗΣΗ των πωλήσεών τους σημείωσαν τον Σεπτέμβριο οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Bayerische Motoren Werke AG (BMW) και Porsche AG στις ΗΠΑ, μετά το λανσάρισμα των νέων μοντέλων τους Z4 και Cayenne αντιστοίχως, καθώς οι καταναλωτές προχώρησαν στην αγορά περισσότερων πολυτελών καταναλωτικών αγαθών.

Οι συνολικές πωλήσεις ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ αυξήθηκαν τον Σεπτέμβριο σε ποσοστό 4,8% και αναρριχήθηκαν κατά 1,4% το εννεάμηνο, σε αντίθεση με τη μείωση των συνολικών πωλήσεων οχημάτων στις ΗΠΑ σε ποσοστό 1,6%, την ίδια χρονική περίοδο.

«Υπάρχει μία εντελώς νέα γενεά αγοραστών που εισέρχεται στην αγορά. Εχουν περισσότερα χρήματα από ό,τι είχαν πριν και θέλουν να οδηγήσουν μία BMW», ανέφερε ο Chris Cedergen, μελετητής των προτιμήσεων καταναλωτών στην Καλιφόρνια, συμπληρώνοντας : «Οι ίδιοι λένε χαριτολογώντας : Θα αστειεύσαι βέβαια. Να οδηγήσω μια Chevy; Δεν το νομίζω»!

Ευρωπαϊκό στυλ

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, αυξάνονται συνεχώς κάθε μήνα μέσα στο 2003, καθώς οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες λανσάρουν νέα μοντέλα και οι καταναλωτές προτιμούν πολυτελή αυτοκίνητα και φορτηγά. «Τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα είναι σαν τα σινιέ ρούχα και έχουν στυλ», είπε χαρακτηριστικά ο Cedergen.

Οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας αυξάνονται στην αλυσίδα λιανικής πώλησης Neiman Marcus Group Inc., στις ΗΠΑ, η οποία πέρυσι αύξησε τα καθαρά της κέρδη κατά 35%, μετά την αύξηση της ζήτησης για προϊόντα σινιέ.

Η Coach Inc., η μεγαλύτερη εταιρεία πώλησης δερμάτινων ειδών πολυτελείας, αναθεώρησε προς τα πάνω τον περασμένο μήνα τα κέρδη και τις πωλήσεις της, μετά από αύξηση της ζήτησης για δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ.

Και η Tiffany & Co., η μεγαλύτερη εταιρεία πώλησης σινιέ κοσμημάτων, ανακοίνωσε τον Αύγουστο ότι τα κέρδη της το δεύτερο τρίμηνο σημείωσαν αύξηση της τάξης του 26%, καθώς τα νέα της καταστήματα στις ΗΠΑ, αύξησαν τις εργασίες της.

Ανοδική πορεία για Porsche-BMW

Η Porsche, που κατασκευάζει το σπορ 911, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στη Βόρειο Αμερική αυξήθηκαν κατά 94% τον Σεπτέμβριο. Οι πωλήσεις σε ΗΠΑ και Καναδά, αναρριχήθηκαν σε 2.498 αυτοκίνητα από 1.286 αυτοκίνητα που είχε πουλήσει τον Σεπτέμβριο του 2002, σύμφωνα με ανακοίνωσή της. Οι πωλήσεις του Cayenne ανήλθαν τον μήνα που πέρασε σε 1.183 οχήματα. Η Porsche δεν είχε πουλήσει πέρυσι το εν λόγω όχημα στις ΗΠΑ.

Η BMW, η δεύτερη σε μέγεθος βιομηχανία παραγωγής πολυτελών αυτοκινήτων, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της στις ΗΠΑ αυξήθηκαν τον Σεπτέμβριο κατά 2%, μετά την άνοδο της ζήτησης για το σπορ Z4 και το X5. Συγκεκριμένα, πούλησε συνολικά 18.828 αυτοκίνητα.

Οι πωλήσεις του X5 αυξήθηκαν τον Σεπτέμβριο σε ποσοστό της τάξης του 31%, φθάνοντας τα 3.276 οχήματα από 2.500 οχήματα, που ήταν κατά την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Οι μηνιαίες πωλήσεις του νέου μοντέλου της Z4 αναρριχήθηκαν στα 1.510 οχήματα από 173 και οι πωλήσεις των μοντέλων της σειράς «5», ανήλθαν τον Σεπτέμβριο σε 3.092 οχήματα από 2.216 την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Οι μετοχές της BMW κέρδιζαν 1,31 ευρώ (1,54 δολ.) ή 4%, φθάνοντας στα 33,76 ευρώ στη Φραγκφούρτη. Οι μετοχές της Porsche κέρδισαν 16,08 ευρώ ή ποσοστό 4,5%, φθάνοντας στα 377,50 ευρώ η μία. Συνολικά, η μετοχή της έχει κερδίσει φέτος ποσοστό 17%.

Volkswagen

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, Volkswagen, ανακοίνωσε τον μήνα που πέρασε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,5% από τη ζήτηση του νέου της μοντέλου Touareg. Η εταιρεία, πούλησε συνολικά 27.904 οχήματα στις ΗΠΑ έναντι 27.494 οχημάτων που είχε πουλήσει τον Σεπτέμβριο του 2002. Οι πωλήσεις το εννεάμηνο του 2003 μειώθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 12%, φθάνοντας στα 211.912 οχήματα.

Οι μετοχές της κέρδισαν 1,13 ευρώ ή 2,9%, φθάνοντας στα 39,72 ευρώ η μία στη Φραγκφούρτη. Συνολικά φέτος η μετοχή της έχει κερδίσει ποσοστό 14%.

Mercedes

Η υπ'αριθμόν ένα βιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο, DaimlerChrysler, ανακοίνωσε με τη σειρά της ότι οι πωλήσεις των Mercedes μειώθηκαν 1,4% στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, αποτέλεσμα της χαμηλότερης ζήτησης της σειράς M-Class.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εν λόγω σειράς στις ΗΠΑ μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο σε ποσοστό 27%.

Η Mercedes εκτιμά, ότι οι πωλήσεις της σε διεθνές επίπεδο θα μειωθούν φέτος, λόγω της συρρίκνωσης της παγκόσμιας αγοράς. Οι πωλήσεις της σειράς S-Class, E-Class και C-Class, σημείωσαν άνοδο.

Οι μετοχές της DaimlerChrysler αναρριχήθηκαν κατά 64 σεντς, ποσοστό 2,1%, φθάνοντας στα 30,78 ευρώ η μία στη Φραγκφούρτη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα