Αισιόδοξος για την επανεκκίνηση των έργων στους αυτοκινητόδρομους ο Ράιχενμπαχ

Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013 22:37
EUROKINISSI/ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Με τον υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστή Χατζηδάκη συναντήθηκε σήμερα ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα (Task Force) Χορστ Ράιχενμπαχ.

Αισιόδοξος για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις αυτοκινητόδρομους εμφανίστηκε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης για την Ελλάδα Χορστ Ράιχενμπαχ, καταγράφοντας ωστόσο υστέρηση στη φορολογική διοίκηση.

Μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, ο κ. Ράϊχενμπαχ σημείωσε πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν θα σταθεί εμπόδιο και δεν θα καθυστερήσει τις διαδικασίες σε αυτό το στάδιο, προκειμένου να υπάρξει μια πρώτη πολιτική απόφαση. «Οπότε όταν θα υπάρξει οριστική συμφωνία θα είναι πιο σύντομες οι αποφάσεις της Επιτροπής», τόνισε σχετικά με την έκβαση των διαπραγματεύσεων που θα γίνουν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις τράπεζες.

Αναφορικά με τις καθυστερήσεις, о к. Ράιχενμπαχ παρατήρησε ότι υστέρηση καταγράφεται στη φορολογική διοίκηση υπογραμμίζοντας πως «τα αποτελέσματα είναι πενιχρά παρότι έχουμε επενδύσει πολλά σε τεχνική βοήθεια».

Σχετικά με τους αυτοκινητόδρομους, ο υπουργός Ανάπτυξης ανέφερε ότι τις επόμενες ημέρες θα μεταβεί στις Βρυξέλλες και θα έχει συναντήσεις με τους αρμόδιους επιτρόπους, Χαν, Αλμούνια και Μπαρνιέ, προκειμένου να τους ενημερώσει για το ζήτημα ώστε να μην καθυστερήσουν οι διαδικασίες από την Επιτροπή. Απώτερος στόχος του υπουργείου, το οποίο θα έχει επαφές και με τα εμπλεκόμενα 43 πιστωτικά ιδρύματα, είναι να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα που έχει ανακοινωθεί, σύμφωνα με το οποίο «οι μπουλντόζες στα έργα θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Απρίλιο».

Εκτός από την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, οι κ.κ. Χατζηδάκης και Ράιχενμπαχ συζήτησαν την προώθηση ενός σχεδίου ανάπτυξης που συνδέεται με την επόμενη προγραμματική περίοδο για την Ελλάδα, με τον επικεφαλής της Ομάδας Δράσης να δηλώνει ότι επιθυμία του είναι να υπάρξει ένα μοντέλο ανάπτυξης παρόμοιο με τη «Λευκή Βίβλο» της ΕΕ επί εποχής Ντελόρ.

Πηγή: ΑΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα