«Φρένο» από την ΤτΕ στις παραπλανητικές διαφημίσεις των τραπεζών

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2003 20:07

Φραγμό στις παραπλανητικές διαφημίσεις των τραπεζών επιχειρεί να θέσει η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ). Επί παραδείγματι, διαφημίζονται επενδυτικά προϊόντα, τα οποία υπόσχονται ιδιαίτερα ελκυστικές αποδόσεις, που ωστόσο επιτυγχάνονται μόνο κάτω από εξαιρετικές προϋποθέσεις. Κατά πάγια τακτική, όμως, των εμπορικών τραπεζών οι προϋποθέσεις αυτές παραμένουν στα λεγόμενα «ψιλά γράμματα».

Ο διοικητής της Νίκος Γκαργκάνας, στη διάρκεια του γεύματος που παρέθεσε σήμερα σε εκπροσώπους των εμπορικών τραπεζών, παρουσίασε το σχέδιο Νόμου που επεξεργάζεται για την προστασία του καταναλωτή. Διευκρινίστηκε πάντως ότι πρόθεση της ΤτΕ δεν είναι να τεθούν περιορισμοί στις τραπεζικές συναλλαγές, ούτε να αναλάβει η ίδια την τιμολόγηση των τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Η συζήτηση περιεστράφη επίσης στη λεγόμενη λευκή λίστα του «Τειρεσία», η οποία διαπιστώνεται ότι δεν λειτουργεί επαρκώς. Η κεντρική τράπεζα εκτιμά ότι οι δυσλειτουργίες οφείλονται κατά κύριο λόγο στην απροθυμία που έχουν επιδείξει ορισμένες τράπεζες στο να διαθέσουν στοιχεία του πελατολογίου τους στον «Τειρεσία».



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΕΛΛ



Σχολιασμένα