Electrolux AB : Υψηλό κόστος, μείωση 38% των κερδών το γ' τρίμηνο

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2003 10:13

ΜΕΙΩΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 38%, σημείωσαν το τρίτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής ηλεκτρικών οικιακών συσκευών στον κόσμο, Electrolux AB, εξ αιτίας του κόστους για την κάλυψη των δανείων των γερμανικών πλυντηρίων αυτοεξυπηρέτησης.

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας υποχώρησαν στα 767 εκατ. κορώνες (98,4 εκατ. δολ.) από 1,24 εκατ. κορώνες που ήταν κατά την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με ανακοίνωσή της. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν στα 30,4 δισ. κορώνες.

Η εταιρεία, επανέλαβε την πρόβλεψή της για τα λειτουργικά της κέρδη, τα οποία θα είναι κατά τι χαμηλότερα φέτος, καθώς η ζήτηση στην Ευρώπη και τη Βόρειο Αμερική θα σημειώσει ελαφρά διαφοροποίηση, κατά πάσα πιθανότητα προς τα πάνω, το τέταρτο τρίμηνο του έτους.

Η Electrolux, η κατασκευάστρια των συσκευών Frigidaire και Eureka, μειώνει το προσωπικό της και περιορίζει το κόστος της φέτος, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον έντονο ανταγωνισμό των τιμών από τις ομοειδείς της εταιρείες, όπως τη Maytag Corp. και την Whirlpool Corp., σε συνδυασμό με τη μείωση της ζήτησης. Η εταιρεία κερδίζει μερίδιο στην αγορά των ΗΠΑ, όπου πραγματοποιεί περίπου το 40% των συνολικών της πωλήσεων, είχε ανακοινώσει τον περασμένο μήνα ο επικεφαλής της, Hans Straaberg.

Υπό τη διοίκηση του Straaberg, η εταιρεία προσθέτει το σήμα της σε προϊόντα, όπως ψυγεία και πλυντήρια πιάτων, προκειμένου να αυξήσει την αναγνώρισή του και κατά συνέπεια τη δική της.

Οι μετοχές της Electrolux, έχουν κερδίσει φέτος ποσοστό 30% έναντι αύξησης 38% της ηγέτιδας στις ΗΠΑ, της Whirpool. Οι μετοχές της Maytag Corp., έχουν χάσει συνολικά ποσοστό 11%.

Οι φορτώσεις για μεγάλες ηλεκτρικές οικιακές συσκευές στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 15% τον Σεπτέμβριο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, σύμφωνα με την Ενωση Κατασκευαστών Ηλεκτρικών Οικιακών Συσκευών των ΗΠΑ.

Η υπ'αριθμόν τρία εταιρεία του κλάδου ηλεκτρικών οικιακών συσκευών στις ΗΠΑ, Maytag, ανακοίνωσε την εβδομάδα που πέρασε, ότι τα κέρδη της μειώθηκαν σε ποσοστό της τάξης του 40% το τρίτο τρίμηνο και ότι θα μειωθούν περισσότερο από ό,τι αναμένετο το τρέχον τρίμηνο εξ αιτίας της μείωσης των πωλήσεων που εμφάνισαν οι ηλεκτρικές σκούπες με το σήμα «Hoover», αλλά και της αύξησης του κόστους λειτουργίας της.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα