Την πρώτη φάση του έργου του Πληροφοριακού Συστήματος Τιμολόγησης Διασύνδεσης του ΟΤΕ ολοκλήρωσε πρόσφατα η Intracom. Το έργο, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της τελευταίας, αφορά στις συμβάσεις διασύνδεσης του ΟΤΕ με τους εγχώριους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς, ενώ μέχρι τον Οκτώβριο του 2003 θα έχει ολοκληρωθεί και η δεύτερη φάση του έργου, που αφορά στις συμβάσεις διασύνδεσής του με τους οργανισμούς του εξωτερικού.
Η Intracom ανέλαβε το έργο αυτό, ύψους 1,1 εκατ. ευρώ, μετά από διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό με τη διαδικασία της ηλεκτρονικής δημοπρασίας. Στο πλαίσιο του έργου θα παρασχεθούν στον ΟΤΕ η πλατφόρμα λογισμικού και υπηρεσίες υλοποίησης, υποστήριξης και εκπαίδευσης.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της Intracom, μέσω του συστήματος, το οποίο βασίζεται σε προϊόν του αγγλικού οίκου INTEC Telecom, ο ΟΤΕ θα διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις Συμβάσεις διασύνδεσης με άλλους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς τόσο στην Ελλάδα όσο και το Εξωτερικό. Επιπλέον, με τη χρήση του νέου συστήματος, ο ΟΤΕ θα επιτυγχάνει την έγκαιρη τακτοποίηση των συναλλαγών και την άμεση τιμολόγηση των συνεργαζόμενων τηλεπικοινωνιακών οργανισμών, γεγονός που θα βελτιώσει σημαντικά τις ταμειακές ροές του.
Παρόμοιο σύστημα (της ίδιας κατασκευάστριας εταιρείας) λειτουργεί ήδη με επιτυχία στους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς της Ευρώπης, όπως France Telecom και Orange (Γαλλία), Telecom Italia (Ιταλία), Vodafone (Ηνωμ. Βασίλειο), Matav (Ουγγαρία), Cesky Telecom και T-Mobile (Τσεχία), Connect (Αυστρία), κ.α.