Αύξηση των οικονομικών μεγεθών της τόσο σε επίπεδο μητρικής όσο και σε επίπεδο Ομίλου, ανακοίνωσε η Αλουμύλ για το εννεάμηνο του 2003, παρά τις δέκα νέες εταιρίες οι οποίες ενσωματώνονται για πρώτη φορά στον ενοποιημένο ισολογισμό.
Σε ό,τι αφορά τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα, ο όμιλος παρουσίασε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 9%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 99,73 εκατ. ευρώ, έναντι 91,42 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2002. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 21,95 εκατ. ευρώ έναντι 16,157 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος, σημειώνοντας ουσιαστική αύξηση 36%, παρά τα ιδιαίτερα υψηλά λειτουργικά έξοδα που απαιτούνται από τις συνεχιζόμενες επενδύσεις του Ομίλου σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Η κερδοφορία του ομίλου (κέρδη ομίλου προ διαφορών μετατροπής και δικαιωμάτων μειοψηφίας) ανήλθε σε 10,75 εκατ. ευρώ, έναντι 6,8 εκατ. ευρώ το 2002, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 58%. Τα καθαρά κέρδη Ομίλου (μετά διαφορών μετατροπής και δικαιωμάτων μειοψηφίας) κινήθηκαν εξίσου αυξητικά, σε 8,28 εκατ. ευρώ έναντι 6,15 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου, μια άνοδος της τάξης του 35%. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, τα παραπάνω αποτελέσματα περιλαμβάνουν για πρώτη φορά το σύνολο σχεδόν των θυγατρικών του Ομίλου (24 από τις 25), αφήνοντας εκτός ενοποιημένου ισολογισμού μόνο τη θυγατρική Alumil Deutschland (Γερμανία), η οποία βρίσκεται ακόμη σε στάδιο αρχικής οργάνωσης και λειτουργίας.
Σημειώνεται επίσης πως έχει αρθεί το σύνολο των υποθηκών και προσημειώσεων του Ομίλου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, συνολικού ύψους 22 εκατ. ευρώ περίπου, γεγονός το οποίο αναδεικνύει την ισχυροποίηση και το κύρος του Ομίλου στην Ελληνική και διεθνή τραπεζική αγορά.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι ο Όμιλος προχώρησε στην ίδρυση της θυγατρικής Alumil Coating srb, με έδρα το Βελιγράδι, για την επέκταση της παραγωγικής του δράσης.
Όσον αφορά τα αποτελέσματα της μητρικής, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 4% και ανήλθαν σε 89,46 εκατ. ευρώ έναντι 86 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2002. Όπως υπογραμμίζει η εταιρεία, η βελτίωση προέρχεται -όπως και το αντίστοιχο περσινό διάστημα- πρωτίστως από την ποσοτική αύξηση των πωλήσεων σε αγορές του εξωτερικού και στην Ελλάδα, τόσο σε πωλήσεις επεξεργασμένου προφίλ, όσο και σε πωλήσεις πολυκαρβονικών φύλλων, σύνθετων πάνελ αλουμινίου (composite panels) και εξαρτημάτων.
Επιπλέον, σημαντική αύξηση της τάξης του 8,2% παρουσίασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) τα οποία ανήλθαν σε 13,49 εκατ. ευρώ έναντι 12,46 εκατ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος του 2002. Tα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 7,53 εκατ. ευρώ έναντι 6,28 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περσινής περιόδου, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 12,2%.