Nokia: Έχασε μερίδιο αγοράς στη Δυτική Ευρώπη

Παρασκευή, 05 Δεκεμβρίου 2003 13:19

Μερίδιο στη δυτικοευρωπαϊκή αγορά συσκευών κινητής τηλεφωνίας έχασε για πρώτη φορά την τελευταία διετία η Nokia στο τρίτο τρίμηνο του 2003 ενώ η Motorola βρέθηκε εκτός της πρώτης τριάδας των εταιρειών για πρώτη φορά στα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία που παρακολουθεί την εν λόγω αγορά, Strategy Analitics.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Strategy Analitics, το μερίδιο της κορυφαίας παγκοσμίως εταιρείας του κλάδου Nokia Oyj στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης συρρικνώθηκε στο τρίτο τρίμηνο φέτος στο 42,1% έναντι 51,2% στην αντίστοιχη περίοδο του 2002, καθώς τα μοντέλα της αποδείχθηκαν λιγότερο ελκυστικά από αυτά των Siemens, Sony Ericsson και Samsung.

Η Siemens κάλυψε την απόσταση που χώριζε από τη Nokia στα φθηνά μοντέλα, ενώ Sony Ericson και Samsung προήλασαν στα ακριβά μοντέλα, διαπίστωσε η Strategy Analytics.

Η Siemens αύξησε το δικό της μερίδιο αγοράς στο 17% από 9,5% χάρη στα νέα μοντέλα της, όπως π.χ. το M55. Το μερίδιο της Sony Ericsson αυξήθηκε σε 6,6% από 4%.

Οι εκτιμήσεις της Strategy Analitics για τη φετινή πορεία της Motorola είναι απαισιόδοξες, καθώς εκτιμά ότι θα χρειαστεί αρκετά νέα προϊόντα για να προσελκύσει τους καταναλωτές ώστε να αυξήσει το μερίδιό της στη δυτικοευρωπαϊκή αγορά του χρόνου.

Οι συνολικές παραδόσεις συσκευών σημείωσαν αύξηση 23% στο τρίτο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ανερχόμενες σε 32 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα. Οι παραδόσεις εμπορευμάτων θα αυξηθούν πιθανώς στο τέταρτο τρίμηνο κατά 12%, σε ετήσια βάση, (36 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα) φέρνοντας τον αριθμό των πωλήσεων στο σύνολο του έτους σε 125 εκατομύρια συσκευές κινητής τηλεφωνίας, προέβλεψε η Strategy Analitics.

Πηγή FT, ΑΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα