Ξεπέρασαν το 1 εκατ. δολ. οι πωλήσεις της MLS Πληροφορική στην Τουρκία μέσα στους πρώτους τέσσερις μήνες δραστηριοποίησής της στην αγορά της πλοήγησης.
Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών GFK, με παρουσία μόνον στο 50% των σημείων πώλησης στην Τουρκία το μερίδιο του MLS Destinator ανήλθε σε 3,5% τον Δεκέμβριο του 2011. Το ποσοστό αυτό είναι μεγαλύτερο στα σημεία πώλησης των ευρωπαϊκών αλυσίδων (Media Markt, ElectroWorld) με το μερίδιο της MLS να ανέρχεται σε 10%.
«Η MLS αναπτύσσεται στην Τουρκία με αιχμή του δόρατος τη διεθνή καινοτομία ΜLS Destinator Talk&Drive σε συνεργασία με τον τοπικό partner σε επίπεδο διανομής Nova Elektronik. Το επόμενο διάστημα η Nova Elektronik θα αρχίσει τη διάθεση του MLS Destinator και σε δυο μεγάλες τοπικές αλυσίδες και σε άλλα καταστήματα με στόχο την κάλυψη του 80-85% των σημείων πώλησης στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2012. Επιπλέον, σύντομα η MLS πρόκειται να κυκλοφορήσει στην τουρκική αγορά μία νέα σειρά συσκευών MLS Destinator Talk&Drive σε προσιτές τιμές για τους καταναλωτές με χαμηλότερα εισοδήματα», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Με την υλοποίηση των παραπάνω, η MLS στοχεύει μέσα στο 2012 να ξεπεράσει το 10% της τουρκικής αγορά πλοήγησης. Για το 2013 οι προσδοκίες είναι ακόμη μεγαλύτερες. Το 2011 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της GFΚ πουλήθηκαν 250.000 συσκευές πλοήγησης (+76%) στην Τουρκία των 74 εκατ.κατοίκων με το ποσοστό διείσδυσης να κυμαίνεται κάτω από το 5% έναντι περίπου 25% στην Ευρώπη.