Αύξηση 14% παρουσιάζουν το πρώτο τρίμηνο του 2002 τα ενοποιημένα αποτελέσματα του ομίλου Σαράντη σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο. Οπως ανακοινώθηκε σχετικά, τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 3,2 εκατ. ευρώ, έναντι 2,8 εκατ. ευρώ το 2001 σε ενοποιημένη βάση. Οι πωλήσεις του ομίλου έφτασαν τα 42 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 5% σε σχέση με το 2001.
Ταυτόχρονα, τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη του ομίλου (EBITDA) παρουσιάζουν αύξηση 51,6% σε σχέση με το 2001 φθάνοντας το πρώτο τρίμηνο του 2002 τα 7,9 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 5,2 εκατ. ευρώ το 2001.
Ανάλογη ήταν και η βελτίωση στο περιθώριο μικτού κέρδους, που έφτασε το 57,5% επί του καθαρού τζίρου του πρώτου τριμήνου του 2002 σε σχέση με 51,2% το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2001.
Στο πιο πάνω αποτέλεσμα συνεισέφεραν η καλή πορεία των πωλήσεων των θυγατρικών του Ομίλου στην Α. Ευρώπη και της Estee Lauder Hellas, καθώς και η συγκράτηση των δαπανών λειτουργίας και διάθεσης του ομίλου, που το πρώτο τρίμηνο του 2002 έφτασε τα 15,1 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το 2001 που ήταν 14,6 εκατ. ευρώ (αύξηση 3,7%). Στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2002 δεν συμπεριλαμβάνονται τα στοιχεία της Pack Plast, της οποίας η τελική πράξη εξαγοράς ολοκληρώθηκε στην Πολωνία τον Απρίλιο του 2002.
Για το σύνολο του 2002 η Σαράντης στοχεύει σε αύξηση πωλήσεων 25%, σε σχέση με το 2001 ή τζίρο 235 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων προ φόρων, στόχος του ομίλου είναι να φτάσει τα 22 εκατ. ευρώ ή αύξηση 29% σε σχέση με το 2001.