Σε 187,3 εκατ. δολ. ή 1 δολ. ανά μετοχή ανήλθαν στο δεύτερο τρίμηνο του 2002 τα καθαρά κέρδη της Omnicom, της τρίτης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση κατά 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Οι πωλήσεις της αμερικανικής εταιρείας, στο πελατολόγιο της οποίας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η DaimlerChrysler και η PepsiCo, αυξήθηκαν κατά 9,7% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2001 φθάνοντας τα 1,92 δισεκ. δολ. Η μετοχική της τιμή ενισχύεται αυτή την ώρα κατά 12,39%.