Οι χειμερινές εκπτώσεις συντέλεσαν κατά κύριο λόγο στη μείωση του πληθωρισμού το Φεβρουάριο, σύμφωνα με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ).
Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι τόσο η μεγαλύτερη μηνιαία μεταβολή του δείκτη (-18%) όσο και η ετήσια (-10%) οφείλονται αποκλειστικά και μόνο στη μείωση των τιμών στον κλάδο της ένδυσης-υπόδησης.
Οι χειμερινές εκπτώσεις του Φεβρουαρίου έριξαν τον πληθωρισμό στο 4,4% από 5,2% τον Ιανουάριο, ο οποίος πλησίασε για πρώτη φορά στα επίπεδα του περυσινού Μαρτίου, τονίζει η Συνομοσπονδία.
«Θέλουμε να πιστεύουμε ότι και τους επόμενους μήνες θα συνεχιστεί η πτωτική πορεία του πληθωρισμού, ώστε να επιτευχθεί ο φιλόδοξος στόχος της μείωσης του μέσου πληθωρισμού στο 2,5%», αναφέρει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης.
«Ταυτόχρονα», συμπληρώνει, «ευελπιστούμε η φορολογική ακρίβεια που ακύρωνε τις προσπάθειες του ελληνικού εμπορίου για μείωση των τιμών βασικών αγαθών να απομακρυνθεί, παρά την απειλή από το ράλι της τιμής του πετρελαίου».