Η Apple το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα για το 2011

Δευτέρα, 09 Μαΐου 2011 12:18
UPD:10/05/2011 10:28

Η κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone και του iPad διαθέτει πια ένα εμπορικό σήμα αξίας 153 δισ. δολαρίων, παρουσιάζοντας αύξηση 84% στην αξία της το 2011 σε σχέση με το 2010, έναντι φετινής αξίας 111,5 δισ. δολαρίων της Google (πτώση 2% σε σχέση με πέρυσι).

Ως το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο για το 2011 αναδείχθηκε η Apple, μετά από τέσσερα χρόνια πρωτοκαθεδρίας της Google ως της φίρμας με τη μεγαλύτερη αξία διεθνώς.

Η κατάταξη -με την ονομασία BrandZ- γίνεται κάθε χρόνο από την εξειδικευμένη εταιρεία Millward Brown, που παρακολουθεί την αυξομείωση της αξίας των διαφόρων εμπορικών σημάτων στον κόσμο, ανάλογα με τις επιχειρηματικές και τεχνολογικές εξελίξεις καθώς και τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές προτιμήσεις.

Η κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone και του iPad διαθέτει πια ένα εμπορικό σήμα αξίας 153 δισ. δολαρίων, παρουσιάζοντας αύξηση 84% στην αξία της το 2011 σε σχέση με το 2010, έναντι φετινής αξίας 111,5 δισ. δολαρίων της Google (πτώση 2% σε σχέση με πέρυσι).

Από τα δέκα κορυφαία brand names στον κόσμο τα έξι αφορούν εταιρείες του τομέα τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, γεγονός που αναδεικνύει τη γοητεία που ασκούν η νέα τεχνολογία και τα προϊόντα της στους καταναλωτές παγκοσμίως.

Πίσω από την Apple, ακολουθούν στην πρώτη δεκάδα οι Google (2η), ΙΒΜ (3η), Microsoft (5η), ΑΤ&Τ (7η) και China Mobile (9η). Τη δεκάδα συμπληρώνουν, από πιο παραδοσιακούς τομείς της οικονομίας, οι McDonald's (4η), Coca-Cola (6η), Marlboro (8η) και General Electric (10η).

Το Facebook εντάχθηκε για πρώτη φορά το 2010 στο «Top 100» (στη 35η θέση) με αξία εμπορικού σήματος 19,1 δισ. δολαρίων. Η ιαπωνική Toyota ξανακέρδισε την κορυφαία θέση ανάμεσα στις φίρμες της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η συνολική αξία των 100 πολυτιμότερων εμπορικών σημάτων αυξήθηκε κατά 17%, φτάνοντας τα 2,4 τρισ. δολάρια το 2011.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα