Οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας του Ομίλου Connection στο πρώτο εξάμηνο του 2002 παρουσίασαν αύξηση 45,4% στα 14.975,5 χιλ. ευρώ, έναντι 10.297,1 χιλ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2001, γεγονός που οφείλεται στην ενίσχυση της δραστηριοποίησης της Connection στον κλάδο του υποδήματος, στην ανάληψη αντιπροσώπευσης σημάτων υψηλής εμπορικής αξίας και στη δημιουργία νέων καταστημάτων.
Οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 56,1% στα 22.540,5 χιλ. ευρώ. Τα μεγέθη του πρώτου εξαμήνου 2002 δεν είναι συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα του 2001, διότι στα στοιχεία της Connection ενοποιούνται πλέον οι εταιρείες Μουριάδης και η θυγατρική της Πετρίδης.
Τα ενοποιημένα μικτά αποτελέσματα εκμετάλλευσης, διαμορφώθηκαν σε 10.729,7 χιλ. ευρώ, από 9.334,3 χιλ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 14,9%, ενώ της μητρικής κατέγραψαν άνοδο 10% στα 6.623,7 χιλ. ευρώ.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA), υποχώρησαν 29,3% στα 2.575,2 χιλ. ευρώ από 3.641,2 χιλ. ευρώ.
Το EBITDA καθώς και τα έξοδα διάθεσης και διοικητικής λειτουργίας σε ενοποιημένο επίπεδο επιβαρύνθηκαν, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, λόγω των σχετικών κονδυλίων της εταιρείας Μουριάδης και της εταιρείας Πετρίδης.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, και αποσβέσεων (EBITDA), της μητρικής εταιρείας παρουσίασαν αύξηση 16,7% στα 3.182,8 χιλ. ευρώ.
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα για μεν τον Ομιλο ανήλθαν σε 706,0 χιλ. ευρώ, έναντι 524,7 χιλ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2001, αυξημένα κατά 34,5%, για δε τη μητρική εταιρεία ενισχύθηκαν 197,8% στα 981,6 χιλ. ευρώ.