Η μεγαλύτερη εταιρεία μέσων στο κόσμο, AOL Time Warner Inc., ανακοίνωσε, ότι το 2002 οι πωλήσεις και τα κέρδη από τον τομέα της online διαφήμισης της εταιρείας, θα είναι εκτός των προβλέψεων, λόγω της κατάστασης που συνεχίζει να επικρατεί στον χώρο του Internet.
Οι πωλήσεις από το εν λόγω διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας, θα είναι κατά 40% χαμηλότερες, φθάνοντας σε 1,62 δισ. δολ., ενώ σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι τα αποτελέσματα του 2002, θα είναι εντός των προβλέψεων.
Ο Chief Executive Officer (CEO), της εταιρείας, Richard Parsons, αναθεώρησε τις προβλέψεις του δύο φορές σε χρονικό διάστημα δύο μηνών, ενώ η μετοχή της AOL Time Warner Inc., έχασε ποσοστό 59% πέρυσι.
«Δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς το γεγονός, ότι, η online, διαφήμιση διέρχεται κρίση», ανέφερε ο Dan Peris, οικονομικός αναλυτής στην Federated Investors Inc., που διαχειρίζεται μετοχές της AOL Time Warner, αξίας 1,66 εκατ. δολ.
Στις ΗΠΑ, οι διαφημίσεις μέσω του Internet, μειώθηκαν κατά 12% σε 7,2 δισ. δολ. πέρυσι, σε σύγκριση με το 2000, σύμφωνα με το αρμόδιο γραφείο. Οι πωλήσεις στον τομέα της διαφήμισης μειώθηκαν, ως αποτέλεσμα της οικονομικής ύφεσης, η οποία υποχρέωσε μερικές εταιρείες να μειώσουν τα έξοδα τους, ενώ άλλες σταμάτησαν να λειτουργούν.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Scott Miller, αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο, πέραν της ανακοίνωσης που εξεδόθη, ενώ ο Parsons αρνήθηκε με τη σειρά του να παραχωρήσει συνέντευξη.